toazty Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 skal kjøpe meg et nytt tv til å ha i loft stua, skal bruke ps3'en på det og bruke pc'en på det.. sitter sånn ca 2m - 2,5m fra tv'en.. skeptisk til tatung og hannspree? merkene som jeg ser de selger svært billig.. alle forslag mottas med takk.. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Du kan jo sjekke ut http://www.elprice.no/skolestart/til-stuen...lcd-tv-le32a330 , samsung er vel ett mer "kjent" merke en Tatung/HANNspree. Tviler sterkt på at du får noen andre 37"ere enn HANNspree til under 5k. Ang Tatung så har jo 32" de fleste nettbutikkene selger kommet veldig bra ut i flere tester, så vil tro at du får mer for pengene med den enn Samsungen. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Slenger meg på her jeg Skal ha en 37" Lcd skjerm til maks 5 lapper selv, helst mindre og har tittet en del på HANNspree og tror nok det er en temmelig bra tv til den prisen rett og slett. Men ser det bare er deal.no som selger den, vil det si at det kommer en ny modell etterhvert? komplett førte jo også denne tv'en. har også tittet en del på Toshiba REGZA og den har temmelig bra spesifikasjoner. Noen som har noen erfaring med denne? evnt denne samsungen også? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 HANspree 37" fra lefdal til 3700kr ... genial pris , rimelig fornøyd med tv'en til en slik pris Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Endte opp med Samsung A559 til slutt. Fikk inn litt ekstra med penger så klina like greit til. Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Endte opp med Samsung A559 til slutt. Fikk inn litt ekstra med penger så klina like greit til. Så, hvordan syntes du den er? Var den verdt pengene? Greit for oss som ser etter ny tv å få greie på hvordan tv'ene er i virkeligheten:) Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Har hørt 559'en ikke takler HD materiale så bra, som feks Blueray filmer? Lenke til kommentar
Doroshuk Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 HANspree 37" fra lefdal til 3700kr ... genial pris , rimelig fornøyd med tv'en til en slik pris Hvordan ble bildet på den med konsoll. Du bruker HDMI? Er det mye etterslep (ghosting)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå