Gå til innhold

Står mellom Samsung f480 og LG KU990?

koda19

Anbefalte innlegg

Hei

Står som sagt mellom Samsung f480 og LG KU990. Noen som kan hjelpe meg litt med å velge, eller få meg til å helle litt mer mot den ene eller den andre? Jeg stiller ikke så mange krav til en mobil,bare den er litt pen å se på egentlig:) Sender en del sms,ringer 20-30 minutter i uken kanskje. Sjekking av mail og internettbruk er ikke så viktig.

Jeg liker størrelsen på Samsungen bedre enn LG (har ikke sett de i virkeligheten), men virker som om LG KU990 har fått bedre kritikk i tester.

Takk for hjelpen! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Står som sagt mellom Samsung f480 og LG KU990. Noen som kan hjelpe meg litt med å velge, eller få meg til å helle litt mer mot den ene eller den andre? Jeg stiller ikke så mange krav til en mobil,bare den er litt pen å se på egentlig:) Sender en del sms,ringer 20-30 minutter i uken kanskje. Sjekking av mail og internettbruk er ikke så viktig.

Jeg liker størrelsen på Samsungen bedre enn LG (har ikke sett de i virkeligheten), men virker som om LG KU990 har fått bedre kritikk i tester.

Takk for hjelpen! :)

Hei, har samsung f480,har hatt den en stund nå,det jeg kan si er at batteriet er veldig bra på denne mobilen 5 megapixler,autofokus bildestabilisator iso 400 og mye mer.

veldig bra med alle widgetene som du bare kan dra ut rett fra menyen,veldig god rds radio og mp3 spiller,klar fin lyd ogspiller veldig høyt.

Skjermen er veldig klar og lyssterk og fine farger menyen er rask,så jeg er faktisk veldig fornøyd med mobilen.

Håper dette hjalp litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...