navy_seal143 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Har du en artig vits, historie eller lignende på lager, kan du gjerne dele den med meg! Den bør ha et godt poeng , og ikke være så tørr at man må ligge å gruble halve natten om hva som var poenget;D Lenke til kommentar
564215 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Det finnes vel sånn ca. 1000000000000034 slike poster? Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 En Manchester, Liverpool, Arsenal og Chelsea supporter sto på toppen av et stup. "dette gjør jeg for Liverpool" sa liverpool supporteren og hoppet utenfor. "dette gjør jeg for Arsenal" sa Arsenal supporteren og hoppet utenfor. "dette gjør jeg for Man United" sa Manchester Supporteren, og dytta Chelsea supporteren utenfor:D Lenke til kommentar
The_Lozer Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 hmm.... gjorde nesten et impulskjøp av 80mm vifter fra komplett. skal brukes til lufting i vinduet mitt tho. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 retard. for en dårlig ide med de viftene xD Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg og kollegaen min stikker ut fra kontoret for å ta en røyk. Han driver å sender meldinger med søsteren til sin kone, og jeg lurer på hvem han skriver med. Så sier han: "Søsteren til min kone fleiper med at hun ønsker seg plastikk kirurgi i julegave, og tro meg: Det trenger hun! Hun er gigantisk, og de svære muggene hennes henger noe sinnsykt! Ikke er hun noe fin i ansiktet heller! 1-2 minutt senere får han en tekstmelding: Nå sitter jeg her og griner Magnus. Det var litt av en samtale du hadde på gang om meg der:( Han har prestert å ringt henne ved en feiltagelse, og mobilen holdt han i hånden!!! Han ringte henne opp med engang og prøvte å bortforklare seg, men hun grein som bare det i telefonen. Til og med jeg som satt på siden kunne høre henne hulke. Jeg måtte bare gå derifra og gjekk innpå kontoret igjen. Han kommer tilbake 5 minutter senere, rød som en tomat i trynet! Lurer på hva konen hans vil si, når hun får høre dette fra søsteren sin. Er det muuuulig! OFF! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå