Gå til innhold

Vil du dele noen artige historier/vitser?

navy_seal143

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En Manchester, Liverpool, Arsenal og Chelsea supporter sto på toppen av et stup.

"dette gjør jeg for Liverpool" sa liverpool supporteren og hoppet utenfor.

"dette gjør jeg for Arsenal" sa Arsenal supporteren og hoppet utenfor.

"dette gjør jeg for Man United" sa Manchester Supporteren, og dytta Chelsea supporteren utenfor:D

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg og kollegaen min stikker ut fra kontoret for å ta en røyk. Han driver å sender meldinger med søsteren til sin kone, og jeg lurer på hvem han skriver med.

Så sier han: "Søsteren til min kone fleiper med at hun ønsker seg plastikk kirurgi i julegave, og tro meg: Det trenger hun! Hun er gigantisk, og de svære muggene hennes henger noe sinnsykt! Ikke er hun noe fin i ansiktet heller!

1-2 minutt senere får han en tekstmelding: Nå sitter jeg her og griner Magnus. Det var litt av en samtale du hadde på gang om meg der:(

Han har prestert å ringt henne ved en feiltagelse, og mobilen holdt han i hånden!!!

Han ringte henne opp med engang og prøvte å bortforklare seg, men hun grein som bare det i telefonen. Til og med jeg som satt på siden kunne høre henne hulke. Jeg måtte bare gå derifra og gjekk innpå kontoret igjen.

Han kommer tilbake 5 minutter senere, rød som en tomat i trynet! Lurer på hva konen hans vil si, når hun får høre dette fra søsteren sin.

Er det muuuulig! OFF!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...