Turtlis Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Fy FAEN som han roa seg etter en snartur på dyrebutikken :| Helt skummelt. Han ser ut til å sortrives med det kattehuset jeg kjøpte på rema og lekene jeg kjøpte dyrebutikken. har de kattehus på rema? stort? dyrt? bilde Skulle hatt noe greier de kan klore på, denne gjengen min. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Det er jo mellomstort da... Men ikke stort nok til å huse mer enn en katt.. Er kurv basert og passer best for en kattunge. Skal poste bilde i morgen for da kommer det bilder av nurket Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 100 spenn Billig og bra og katta slutta med ledninger, føtter og klær når han fikk den Den har en slags "hule" underst osm katta mi digger å gjemme seg bort i og en "seng" på toppen som katta digger å sove i når han vil ha oppmerksomhet. Kjøpte og 2 "rotter" på Europris som duger bra. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Bildeeeer!!! Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 2: Han ser ut til å BARE være interesert i å klore og bite. Han har ikke lyst til å kose. Hver gang keg plukker han opp får å kose ender det med at jeg får en labb i trynet ... Hver morra jeg kommer ut på badet/gangen flyger han på beina mine og henger seg fast etter klørne og biter seg skikkelig fast. hva skal jeg gjøre for å få "roa" han ned? Tror de fleste kattunger er litt sånn. Når de er i lekemodus kan man bare glemme å kose med de, da smetter de unna så fort man nærmer seg eller tar på de. Enten det eller så legger de seg på rygg og skal leke med å sette alle potene med klør i hånda og bite Alltid like moro å gå inn på kjøkkenet om morgenen, sliten og groggy, for at katta så skremmer livet av en når han angriper foten i det du går forbi et gjemmested. Du gjenkjenner nok når han er i kosemodus etterhvert. De roer seg med årene, og spesielt om du skal kastrere også. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Prøv med melk istedet for vann... Melk gir katter lett diare, noe som kan være livsfarlig for en liten kattunge som drikker dårlig fra før av... Sett frem fler vannskåler. Kanskje den ikke liker å drikke av plastskål, men vil ha stål, eller omvendt. Den ene katta mi foretrekker å drikke av dassen eller sluket på badet Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 For et nurk jeg savner bildet av det der kattehuset! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Me sorry Zaroos! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 han har fått navn foresten! Odin! Kler han så veldig bra Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Oj, sånn skal jeg kjøpe meg til mandagen! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Den er genial! Lenke til kommentar
Allsopn Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Nååh så søt den er da Gratulerer med pus, kommer garantert til å ha mye kos med den, er knall å ha en katt i huset Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 (endret) ja, ble litt kustus i helga Den har faktisk roa seg heftig etter innkjøp av leker og nytt hus pluss at han har slutta å fly på beina mine. Vi gjer framragande framgang her! Endret 28. september 2008 av Mikkel™ Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Noen som har gitt katten sin ormkur? Noen tips til hvordan får greiene inn i dyret... ? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hvis du ikke får til å lure det i katten ved å blande med noe godt (f.eks boksmat eller leverpostei) så får du tak i "sprøyter" på apoteket som man kan suge kuren inn i, så åpner man kjeften på katta, og "spruter" det langt bak i munnen slik at den må spise det. Det er slik jeg fikk i bikkja mi antibiotika. Når hun skal ha ormekur blander jeg med noe hun ikke kan motstå. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 De har vel pasta i ormekur, som du kan trykke inni. Iiik.. det minner meg på at det er lenge siden kattene mine har fått det. Må gi snart. Jeg så bilde her om dagen, fra noe en katt hadde kastet opp. Eieren lurte på hva det var. ÆSJ. ORM. Så ut som spaghetti. Skikkelig diskøsting. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 ÆSJ. ORM. Så ut som spaghetti. Skikkelig diskøsting. Urrrhhh...... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Så det lønner seg virkelig å gi katta en kur til en hundrings!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå