Gå til innhold

Anskafelse av katt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva mjauer han etter hele tia foresten? Leter han etter søsknene sine eller vil han bare finne noen som prater til han? Han mjaua besett i natt og jeg kunne ikke ha han på stua for han følte seg så alene :s Så ble ei laaaang natt med masse purring og kloring i senga : \.

 

Dette er vel bare en overgangs fase sant? Har stengt han inne på gangen nå med tilgang til badet hvor det er varmt men lurer på hvordan han klarer seg i løpet av dagen. Fylte på med mat og drikke før jeg dro og fjerna eksrementer i kattedassen.

 

Prøvde jo først badet/gangen i går men det ende bare opp med at han konstant prøvde å få tak i meg og når jeg først gikk tilbake for å sjekke så klamra han seg fast til beina mine.

Lenke til kommentar

la nå katten sove i sengen hvis han vil det da :)

som NikkaYoichi sier, så er det bare kos å ha en katt i sengen.

har det en del ganger jeg også, kjempekoselig å bli vekket 5 om natta av at katta vil komme inn på rommet mitt og sove(nei, ikke ironi) :)

bare synd katta tar mer plass enn meg i senga, men jeg overlever :p

Lenke til kommentar

Joda men sist natt var stress 2K. Har vondt som F i hodet i dag og sliten som juling :S. Er jo ikke no problem at han sover i seng bare det at hen ligger helt inntil ryggen min og gjør det vanskelig for meg å finne en behagelig posisjon :p

 

Blir nok endel forandringer :) Han fant faktisk kattedoen veldig fort og han fant også maten ganske fort. Vet ikke om han har drukekt noe enda men han var åsniffa på vannskåla i går. Skal kjøpe inn noe bløtfor idag og se om det går fortere ned og mer i smak hos han siden han er så liten. Skal og se om jeg ikek finner noene ullsokker eller noe når jeg kommer hjem.

Endret av Mikkel™
Lenke til kommentar

Ja gjorde det og :) Men stakkarn la seg i armhula mi o.O. Han lever fremdeles og er litt arti å se at han komemr når jeg roper på han allerede :D Han var vel litt forvilla når jeg satte i stand alt på badet og i gangen i mårres men var helt i hundre etter en gammel sko rett før jeg dro så han har det nok greit tenker jeg. Er egentlig veldig bekymra akkurart nå for å si det mildt :p

Endret av Mikkel™
Lenke til kommentar

For å være ærlig så tror jeg faktisk at jeg vil se fram til at han kalrer seg selv ute. For da vet jeg at han får godt med mosjon og får sosialisert seg med de andre kattene som er i nærheten. pluss at da kan han jo også være ute etter eget ønske siden jeg skal fikse en inngang til han så om han er hjemme eller ute er jo da alt etter hans behov. Jeg håper bare det at to veldig store øyne venter meg i døra når jeg kommer hjem idag :)

Lenke til kommentar

Var litt arti for han klarte ikke å hoppe oppi senga i går kveld, men utover natta hoppa han jo ned i ny og ned. Men så plutselig hørte jeg krafsing på senga og da hang han fra madrassen og prøvde å dra seg opp xD Men nå klarer han å komme seg sånn delvis opp av egen maskin da men det var litt gøy de første gangene :)

Lenke til kommentar

katten vår har det slik.

stort sett kommer den inn om morgenen når noen drar på jobb og er inne hele dagen og ute hele natten, kommer han ikke inn når noen drar på jobb så kommer den ikke inn før noen er tilbake.

de lærer fort når du drar på jobb, så det er ikke noe problem.

men vent til den har blitt litt større så.

 

katter klarer seg bedre alene enn du tror, de kan fint sove ute om de vil/må det,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...