IcedInsanity Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Har katten tatt livet av trådstarter? Eller er det omvendt...hvordan går det?? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 tror trådstarter har blitt opptatt med katten ett par dager fremover, hører nok ikke noe fra han på en stund Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 haha Vel Vanskelig å ta bilde av han siden han springer maraton stua rundt, men han ligger i fanget mitt å sover nå som jeg sitter foran dataen så han har det bra i allefall Tanta mi kommer i helga så får ett skikkelig bilde av han da Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Han e så genial! Når jeg satte meg foran dataen kom han å tappa på tærne minee, så jeg plukka han opp og la han i fanget og han sovna Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Hva mjauer han etter hele tia foresten? Leter han etter søsknene sine eller vil han bare finne noen som prater til han? Han mjaua besett i natt og jeg kunne ikke ha han på stua for han følte seg så alene :s Så ble ei laaaang natt med masse purring og kloring i senga : \. Dette er vel bare en overgangs fase sant? Har stengt han inne på gangen nå med tilgang til badet hvor det er varmt men lurer på hvordan han klarer seg i løpet av dagen. Fylte på med mat og drikke før jeg dro og fjerna eksrementer i kattedassen. Prøvde jo først badet/gangen i går men det ende bare opp med at han konstant prøvde å få tak i meg og når jeg først gikk tilbake for å sjekke så klamra han seg fast til beina mine. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Han liker deg! Tipper du må belage deg på å ha fått sengekompis nå ja. Er jo ikke noe som er diggere enn å ha en god og myk katt å varme seg på når man legger seg da. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 la nå katten sove i sengen hvis han vil det da som NikkaYoichi sier, så er det bare kos å ha en katt i sengen. har det en del ganger jeg også, kjempekoselig å bli vekket 5 om natta av at katta vil komme inn på rommet mitt og sove(nei, ikke ironi) bare synd katta tar mer plass enn meg i senga, men jeg overlever Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Joda men sist natt var stress 2K. Har vondt som F i hodet i dag og sliten som juling :S. Er jo ikke no problem at han sover i seng bare det at hen ligger helt inntil ryggen min og gjør det vanskelig for meg å finne en behagelig posisjon Blir nok endel forandringer Han fant faktisk kattedoen veldig fort og han fant også maten ganske fort. Vet ikke om han har drukekt noe enda men han var åsniffa på vannskåla i går. Skal kjøpe inn noe bløtfor idag og se om det går fortere ned og mer i smak hos han siden han er så liten. Skal og se om jeg ikek finner noene ullsokker eller noe når jeg kommer hjem. Endret 23. september 2008 av Mikkel™ Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Joda men sist natt var stress 2K. Har vondt som F i hodet i dag og sliten som juling :S. Er jo ikke no problem at han sover i seng bare det at hen ligger helt inntil ryggen min og gjør det vanskelig for meg å finne en behagelig posisjon Du må da forstå at du må legge deg med magen mot ham. Holde rundt ham og kose med ham. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Ja gjorde det og Men stakkarn la seg i armhula mi o.O. Han lever fremdeles og er litt arti å se at han komemr når jeg roper på han allerede Han var vel litt forvilla når jeg satte i stand alt på badet og i gangen i mårres men var helt i hundre etter en gammel sko rett før jeg dro så han har det nok greit tenker jeg. Er egentlig veldig bekymra akkurart nå for å si det mildt Endret 23. september 2008 av Mikkel™ Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Tipper du klarer deg bra som matfar jeg. Det høres i alle fall sånn ut. Katter er veldig selvstendige, de klarer seg godt alene faktisk. Når han begynner å være ute og slikt så må du ikke bli overrasket om han finner ut at han skal stikke av noen dager. Det er helt vanlig faktisk. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 For å være ærlig så tror jeg faktisk at jeg vil se fram til at han kalrer seg selv ute. For da vet jeg at han får godt med mosjon og får sosialisert seg med de andre kattene som er i nærheten. pluss at da kan han jo også være ute etter eget ønske siden jeg skal fikse en inngang til han så om han er hjemme eller ute er jo da alt etter hans behov. Jeg håper bare det at to veldig store øyne venter meg i døra når jeg kommer hjem idag Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Han savner nok deg, like mye som du savner ham. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Var litt arti for han klarte ikke å hoppe oppi senga i går kveld, men utover natta hoppa han jo ned i ny og ned. Men så plutselig hørte jeg krafsing på senga og da hang han fra madrassen og prøvde å dra seg opp xD Men nå klarer han å komme seg sånn delvis opp av egen maskin da men det var litt gøy de første gangene Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 ang inngang til katten, husk at de gjerne tar med seg venner hjem til seg hvis de har mulighet ti dette. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Ja det var det da ... Har vel egentlig muligheten med å slippe inn katten selv da. Men om jeg slipper den ut om kvelden la oss si klokka 11 og den ikke står på døra å krafser og ikke kommer seg inn klokka 7 har den da noen problemer med å vente til klokka 4 på ettermiddagen? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 katten vår har det slik. stort sett kommer den inn om morgenen når noen drar på jobb og er inne hele dagen og ute hele natten, kommer han ikke inn når noen drar på jobb så kommer den ikke inn før noen er tilbake. de lærer fort når du drar på jobb, så det er ikke noe problem. men vent til den har blitt litt større så. katter klarer seg bedre alene enn du tror, de kan fint sove ute om de vil/må det, Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Kult da Han er jo ca 3 mndr nå. Når er en fin alder å slippe han ut da? Med tanke på at vinteren kommer snart osv. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hold han inne i 2-3 uker du, til han kjenner huset ditt og omgivelsene slik at han finner veien hjem igjen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Good plan. God ide å ta ham med ut i hagen i være med ham de første gangene eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå