Mikkel™ Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Fin pusekatt det der =) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hehe, mhm...Litt skeptisk på vov vov'en enda Fått din pus? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Han kommer om 2 uker Når han er klar til å ta farvel med mor Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Angel Eyes: Søt liten pusekatt det der, selv om jeg er mer glad i langhårete katter da. Har vokst opp med skogkatter, så jeg har ett helt spesielt forhold til dem. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 The same Skal dra å hilse på pusen på fredag. Har fått melding om att den kanskje er klar til å dra ifra mor denne uken og så det blir spenende å se Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Fikk se de to hannkattene jeg kan velge mellom i går . Nå har det slik at han ene var ganske stille og satt somregel og stirret på de andre istede for å springe rundt å være livlig. Han var også den nydeligste av de to men jeg lurer på. Kan han være døv eller blind eller bare veldig sjenert? Hadde ikke vært særlig gøy om pusen var døv eller blind. Hun som gir de bort sa at han satt somregel alene og så på de andre og var ikke særlig leken av seg. Han andre var grå,svart,hvit og overalt da han kom hit på besøk. Så jeg lurer på hva dere vet? Er den første pusen bare sjenert eller kan det være noe galt med han? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Det er ikke sikkert at det er noe galt med ham. Det kan hende at han er den intelligente i flokken, som bare observerer og kommer med kule innspill når han føler at han har noe han skulle ha sagt. Stille rolige puser er kos. Det vises da vel på øynene om han er blind eller ikke, det er jo også lett å sjekke om han er døv, er ikke vanskeligere en å "kisse" det. Reagerer pusen så er den ikke døv i alle fall. Jeg ville gått for den stille rolige pusen selv, men det er jo en smakssak. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Ja jeg har veldig falt i sans for den rolige pusen men var ltit redd for at den kanskje var døv/blind. Men hva mener du med "Kisse"? Altså går det ikke like fint ann å se om han reagerer på knipsing på hver side? Endret 4. september 2008 av Myir Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Det er vel egentlig ikke et ord, men man kan vel kanskje kalle det et onomatopoetikon. Når man "lokker" på katter så er det vanlig å si: "kss, kss, kss, ksss, kssss", "ps, ps, ps, ps, ps". Reagerer katten på en slik forespørsel så er ikke katten døv. Knipsing? Tenk om noen satte en ropert inn i øret ditt og gaula. Husk at katter har sinnsvakt god hørsel. En slik knipsing rett ved ørene kan være ubehagelig. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 hehe, sant det ja Vel jeg får se an. Det kan jo være som du sier at han faktisk er den smarte og heller holder seg litt mer i bakgrunnen (ligner litt på meg sel unntat det smarte ). Det andre var at han var en skikkelig hårball. Så ut som ett ekstra stort levende garnnøste når jeg først så han. Den andre er jo nesten bare ensfarget. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Har nettopp fått katt i hus her og. Er det vanlig at han gjemmer seg under ting og gauler hele tiden...? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Hehe... JA! Min er allerede en sofagris Endret 5. september 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Fikk han ut til slutt, men han skriker litt enda. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Vær übersosial med han. Få han til å føle at det virkelig er noen der for han selv om han er i ett nytt hjem. Burde roe han ned om han vet at han har ett trygt varmt fang å krabbe til Nydelig pus forresten. Håper bare den jeg skal adoptere lærer seg å spise fra matskåla no iløpet av uka sånn at han flytter inn her Edit: Skriveleifer tillat! Trøtt og sliten etter ei veldig hektisk uke Endret 5. september 2008 av Myir Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Fikk han ut til slutt, men han skriker litt enda. Syns våre puser var litt like.... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Oppdatering! Katten kommer mest sannslyig i hus idag! Venter bare på telefonen nå! Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Gled deg! Er det kattunge eller en litt eldre en? Forbered deg på mye jamring i så fall Forresten noen som kan se det bildet her? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Kan ikke se noe bildet nei og katten blir vel 3 måneder i uka her så må nok forberede meg på jamring Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 YES!!!! Da kommer pusen klokka 5 ! F' som jeg gleder meg nå :D Lenke til kommentar
pippin88 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Heisann å gratulerer med katt Når det gjelder øremerking og IDchip.. Så vidt jeg vet så bruker de fleste nå å tatovere ordet "ID" i øret på katten.. i tillegg til chip i nakken Dette er fordi hvis noen finner katten din og de ser at det står ID i øret så vet de at den har blitt chipet.. Så kan de lett finne deg Men det er vel litt forskjellig avhengi av hvor man bor.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå