Mikkel™ Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Ja, men klarer de og lirke seg gjennom vinduet med den tyvelåsen på da? slik at vindet ikke er oppe med mer enn 10 CM åpning eller noe. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Det klarer de lett! Iallefall når de er små. Når de flir større så blir det vanskeligere. Den ene katta vi hadde brukte å komme inn på rommet mitt, kløne meg forsiktig på haka hvis den ble sperret inne om natta. Hvis vi ikke var hjemme så klatra hun over taket, og skrapte på verandadøra til de som leide hos oss. Katter er jævla smarte og finner løsninger. De finner måter å kommunisere på hvis de vil. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Den kan komme seg ut. De åler seg inn/ut av det meste. Utrolig hvor tynn de kan gjøre seg. Sett vinduet på 5 cm du. Det negative med katt: - Pass! Du kan ikke bare reise bort i to uker. - De følger etter på tur!! Jeg har en hel flokk etter meg. utrolig irriterende, særlig når jeg har det travelt og skal noe. Da må jeg snike meg unna, eller ha de inn -det å fange de er jo en jobb i seg selv. Ikke lenge siden vi måtte kjøre å hente den ene katten. Hadde fulgt etter sambo på kveldstur og ble ikke med ned igjen. Tror han ble klar. Han er nemlig laat :!: - Dyrt med mat hvis du har en million katter, slik som jeg. - Hår på møbler. Jeg har to som røyter mer enn de andre (støvsuger er tingen). Har du pass, råd til mat (en er jo ikke dyrt), og en som ikke føler etter deg så er det ingenting negativt å si Endret 27. august 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Ok summa sumarum: Pass - Har foreldre som bor på gård som personlig sa de skulel ta seg av nurket om jeg skulle på ferie Forfølgelse - Tror jeg kan leve med det Økonomisk - Tror jeg ikke skal bli noe problem om den holder seg frisk Hår - har hatt marsvin i 6 år... En langhåra hårball som elska å krabbe undersofaen og sprigne maraton på stueteppet for så å sovne bak tven ... jada jeg tror jeg klarer meg fint på det punktet og =) Gleder meg mest til å få katten på grunn av alt det sosiale den bringer med seg =) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Skal også få meg pus.... Men har hund også så må se det litt ann hvordan det kommer til å gå...Tror det skal gå bra,voksen og snill hund eg har og pusen er bare liten så det går vel bra Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Vel om du lurer på noe av det basiske så er det bare å lese tråden Tror du får svar på det meste her. Ekstrem stor takk til de som har hjulpet til med svar! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 aklla:Ikke sant det er irriterende??? hehe. Mine gjør det, og på soveromsdøra hvis de vil ha kos. klokken fire om natt tja, jeg overlever det, den blir alltid med i sengen og sover etterpå, det er bare kos det som er værre er de gangene jeg har vinduet oppe(har vindu rett over sengen, sover i kjelleren), da sniker den seg inn, tar sats og hopper på magen min. ikke morro å våkne av at 3 kilo katt bruker magen som landingsplass... det som var plagsom var når den var liten, den skulle stort sett alltid sove med meg på rommet, lå gjerne å sov sammen med meg, men plutselig skulle den leke, dette skjedde stort sett hver natt... måtte bare kaste den ut av rommet, så roet den seg ned og kom inn igjen å sov(en stund ihvertfall). Myir: ang det økonomiske, en katt kan fort skade seg. har vel brukt en nærmere 10 000 i løpet av 2 år på legeutgifter på katten vi har. hvis du har en dårlig økonomi vil jeg anbefalle deg å spare opp 2000 eller noe, i tilfelle noe uforutsett skulle skje... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 jeg vil heller at kattene skal komme på vinduet mitt mid på natta, enn å ikke komme inn i det hele tatt. Jeg får angst når de ikke kommer inn når jeg skal legge meg. Det er alltid irriterende å våkne klokken fire Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Skal vel gå bra =) Får litt ekstra lønn rett før jeg får pusen =) Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg tror du blir overrasket når du oppdager hvor mye mer en katt kan røyte i forhold til et marsvin :!: Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Vet da det da Har vært hos kompisen min i evig mange år nå og de har 5 katter :| Alle skogskatt så vet hvor mye hår de avgir seg . Men jeg tenkte på navn ... Står litt fast men har noen forslag som kanskje kan funke men som for meg virker ganske vanlige... Katten er jo svart og delvis hvit så navn jeg har tenkt på er: Lucifer Lupus eller Njord Om noen har noen andre navn de vil foreslå slik at jeg kan sette sammen og mikse litt for å finne ett skikkelig navn så er jeg mer eller mindre ganske åpen for å ta de imot. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Negro Nokkve Felino Felis Lynx Pardus(panter på latin) Det får holde fra mitt hode foreløpig iallefall. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Miro Shira Peras Rattata Mjau Mjau (min nåværende katt sitt navn) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Tenkte og på Fenris men blir ikke det for hunderelatert? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Ei venninne av meg har en kattepus som heter *trommevirvel* FIDO. Liker du navnet , ser jeg ingenting galt i å bruke det Min yngste hund har ett navn jeg nå skulle ønske at jeg kunne kalte babyen min når den kommer . Men skitt au, jeg får finne på et annet navn til datra mi Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 hmmm tror jeg må ta en 50/50 avgjøring mellom Lucifer og Fenris. Begge deler høres fett ut egetnlig xD Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Sorry for at eg låner tråden litt.. Men nå har kattepus flyttet inn..og hunden vår har etterhvert roet seg..de har hilst på hverande(under kontrollerte former) og ting ser bra ut..slipper de ikke løs på egenhånd enda....Men de begynner å bli mer rolig på hverandre..pus er skeptisk enda..men nå er han bare tre mnd gammel også Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Kult Angels Eye Bilder av pusekatten eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå