€uropa Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Ville egentlig ikke sagt det nei. Vent heller på: http://www.hjemmekino.no/database/playerinfo.aspx?id=188 Da satser jeg på den, takk for tipset. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 PS3 passet fint for meg helt til jeg fant ut at den ikke tar alle amerikanske BD'er.. Det finnes ingen sonefrie spillere enda. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Andrull: Det var faktisk en test på dinside som satte 720p opp mot 1080p, begge med gode skjermer. Resultatet var vel noe sånt som at 50% av ekspertene så forskjell på nært hold, mens 30% av de "vanlige" folkene så forskjell på nært hold. På en 4 meters hold vare det bare noen få av ekspertene som konsekvent så forskjellen. Jeg tror nok man skal ha riiiimelig stor tv, eller helst prosjektor om man skal se store forskjellen på 720p og 1080p. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 PS3 passet fint for meg helt til jeg fant ut at den ikke tar alle amerikanske BD'er.. Det finnes ingen sonefrie spillere enda. er det sant?? det er jo helt utrolig.. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Andrull: Det var faktisk en test på dinside som satte 720p opp mot 1080p, begge med gode skjermer. Resultatet var vel noe sånt som at 50% av ekspertene så forskjell på nært hold, mens 30% av de "vanlige" folkene så forskjell på nært hold. På en 4 meters hold vare det bare noen få av ekspertene som konsekvent så forskjellen. Jeg tror nok man skal ha riiiimelig stor tv, eller helst prosjektor om man skal se store forskjellen på 720p og 1080p. Størrelse har ingenting å si. Det som har noe å si (er som flere ganger gjenntatt) er hvor langt unna du sitter. Jeg ser like stor forskjell på 1080p og 720p på min 24" som min 95" (lerret). Nå finner jeg ikke artikkelen du referer til, men skulle likt å visst hva nært hold var? Om man har en 42" skjerm og man sitter hele 3m unna så er det jo klart at forskjellene blir vasket ut. Og på 4m så har jeg sikkert ike sjangs til å se forksjellen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå