hauk74 Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 hvor finner jeg instillingene der? er plaget med at jeg ikke kommer inn i hotmail får denne meld:Enable Cookies Help Your Web browser options are currently set to disable cookies. To use .NET Passport, you must enable cookies. .NET Passport stores cookies (small text files) on your computer that let you sign in to .NET Passport participating sites. For information about how to enable cookies, see the online help for your Web browser. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Kommer jo selvfølgelig an på hvilken browser du kjører :wink: I Mozilla går du på edit -> preferences -> privacy and security -> cookies Lenke til kommentar
hauk74 Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 tja. hvordan finner jeg ut hvilken browser jeg har.. litt flau over min uvitenhet Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Du bruker vel Internet Explorer da Sjekk ut signaturen min så fpr du en positiv forandring Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Mozilla rocks!!!! Beste nettleser som eksisterer.... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Ja, jeg er meget fornøyd etter kort tids bruk. Den har alt IE ikke har Tabbed browsing, javascript-protectionm (popups ++), mail-client, irc-client, adressebok ++ i et enkelt, bra og skinnable brukergrensesnitt. Det beste er jo lisensen Lenke til kommentar
xthal Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 mozilla eier har brukt det siden v.8.ettelleranna og de kommer jo med oppdateringer hele tia, også er det HELT GRATIS Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Sosekopper, alternativer til den browseren han bruker nå var da vitterlig ikke hva han spurte om I Internet Explorer 6.0 skrur du på cookies her: Tools > Internet Options > Privacy Sett den til Medium, eller trykk Advanced, hak av for Override Automatic Cookie Handling og velg Accept på begge. Hvis du har norsk IE, skulle det allikevel ikke være altfor vanskelig å finne fram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå