Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 HARDDISK til mac! HASTER! jeg har kræsja min hardisk og vis du sender den til apple vil de ha mange tusen så jeg kjøper selv. Okei først vil jeg høre om denne funker? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336007 Den er billig og den funker i en Macbook. Men hvordan puter jeg denne inn i macbooken? min kompis har gjort dette og han sier det er enkelt. Så når jeg har puttet hardisken inni macen er det bare og sku på så virker macen? TRENGER HJELP fort, skal bestille idag! -SunSurfer HASTER veldig, takk Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Hardisken du lenker til vil nok fungere fint. Er vel ikke mye annet å gjøre enn å ominstallere operativsystemet etterpå. Endret 24. august 2008 av Rexinor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hva gjør du når du har puttet hardisken inni da? Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Putt inn CD-en og installer OS X. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Putt inn CD-en og installer OS X. tusen takk, hvor lang tid tar dette? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Kommer an på om du velger å installere alle skriverdrivere etc. Tar nok rundt en time-halvannen, men det er jo strengt tatt ikke all verden med tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336007 PASSER DEN TIL MACBOOK ELLER IKKE? det haster sykt for den er i posten..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 ja eller nei være er det ikke Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Ikke for å være nub. Men hvis du hadde sjekket "Produktanmeldelser" så ser du at flere av anmeldere som har mac og er stolt over produktet. så det vburde vel hinte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 jepp jeg vet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå