wûst Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hei, skal selge min Xbox 360 Arcade snarest fordi jeg mye heller vil ha en PS3, noen som kan anbefale et nettsted der man ikke trenger å betale for annonse? Kanskje dere kan si meg hvor mye jeg kan få for: Xbox 360 Arcade Halo 3 1 Håndkontroll - Har brukt 360'n 3-4 ganger sammen med Halo 3. Betalte vel 1500 for 360'n og 449,50 for Halo 3. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 25 kr på Finn.. Er da ingenting. Lenke til kommentar
vinter2k Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 du kan jo legge den ut for salg på finn.no eller qxl.no? eg har solgt flere spill konsoler der. er relativt fornøyd med interesen der. du kan jo og legge den ut på salg forumet på xbox.com? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Gibud.no tar ikke betalt. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Bruk Finn. Mange flere der.. Koster 25, men det er da ikke noe. Man kan betale med mobilen, så det er kun en melding så kan du legge ut. Det var i hvert fall en slik løsning for et par år siden.. Lenke til kommentar
Vanguard12 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Siden du er *arsenal-fan*, så skal jeg gi deg et tips Jeg solgte min i løpet av et døgn på http://avforum.no/avtorget/ Lenke til kommentar
wûst Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Takker, har lagt ut på gibud.no og avforum. Noen som kan si meg hvor mye jeg bør ta for xbox'n og spillet? Garanterer at xboxn er lite brukt og i perfekt stand. Halo 3-plata har en ripe i seg men går som et skudd, lite brukt den også. + alt det utstyret xbox arcade har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå