Sweeneytom Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 hei folkens. Etter å ha sett ubuntu i aksjon på en Asus eee, fikk jeg lyst til å legge inn dette på min aa1. Jeg har funnet denne guiden: http://aa1.hybel.net/software/ubuntu/insta...iveusb/#more-30 Dog vil ikke min stasjonære pc boote med liveCD'n, så jeg får ikke laget en liveUSB.. Finnes det et sted jeg kan laste ned et image eller noe slikt til minnepennen min.. Har søkt litt, men fant ikke noe.. Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Har ikke sett noe alla det du spør etter, men denne guiden her fungerte for meg. Trykk på meg Lenke til kommentar
Sweeneytom Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Har ikke sett noe alla det du spør etter, men denne guiden her fungerte for meg. Trykk på meg Fulgte den guiden også.. problemet er at liveCD'n fryser før det får loada ferdig Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Prøv å kjøre en disk check(et av alternativene i hovedmenyen) for å bare forsikre deg om at det ikke er cd-en som det er noe feil med Hvis ikke det er cd-en må nok en av ekspertene her inne hjelpe deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå