CrazyDog Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hei! Jeg har et Asus P5W DH Deluxe hovedkort (Intel 975x chipset) og et GeForce 8800GT skjermkort. Jeg har fått et godt tilbud et nytt skjermkort som er identisk med det jeg har, og da er spørsmålet: Kan jeg kjøre SLI på mitt hovedkort? Søk på Google gir meget tvetydige svar... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Enkelt: Nei. Hvorfor? For NVidia har de eneste chipsettene med mulighet til SLi, bortsett fra noen unntak. Avansert: Ja, det er blitt gjort, men det er vel noe og jeg tipper flere her inne mener ikke er verdt å begynne å forske på Endret 24. august 2008 av Slettet-QjT4b9 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Det finnes hackede drivere for å kjøre SLI, men de er vel så gamle at det bare fungerer med eldre GeForce-kort (opp til 7x00-serien så vidt jeg husker). Lenke til kommentar
007CD Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 NGO HQ hadde faktisk stått bak disse SLi driverne, i allefall hostingen av driverne på deres servere. Disse funket KUN med GeForce 7 serien og 8 er dessverre ikke fungerende, og sist jeg sjekket var det ikke mulig å påtvinge det hele. Kanskje om noen hadde droppet av ett X38 hovedkort og 2x 8800 kort til Unwinder og co så kunne vi kanskje ha fått noe ut av det, mannen som stod bak soft Quadro og som har fått det hele til å funke enda en gang. Så SLi for deg er dessverre umulig, da må du ha ett problematisk nForce hovedkort og du må "vinne" bingoen for å få det stabilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå