vbjornevik Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Snart på vei til Staddaen for å se BRA - ROS. Hvem vinner, og hvor mye? Spennende å se hvem som tipper rett nå Lenke til kommentar
araziel Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 På tide å låse døra på hybelen, hive opp vinduet og kjøre rosenborgsangen på maks volum. Ja, jeg bor i Bergen Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 På tide å låse døra på hybelen, hive opp vinduet og kjøre rosenborgsangen på maks volum.Ja, jeg bor i Bergen Sørg for å spill Null$katte$nylterne sin RBK-sang da, siden de bare fikk 20kr elns når de spilte konsert i Bergen >,> Uansett, håper og tror RBK vinner idag. 1-2 tipper jeg det blir Eller 0-2 siden Brann egentlig ikke har noen som kan score mål for tiden ^^ Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 BRANN FFS.. Karadas scorer..Blir nok 1-0 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Ble visst 0-0. Og tråden er feilpostet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå