TheBirg Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Handla for en stund siden orginal WIN XP ENG PRO( aldri no tull med den har jeg hatt - Ref - YODA !!! Men gud bedre å deilig det er å ha orginalen på CD og om man skulle oppleve en minste BUG er det bare å ringe Micropromp å lure på hva i pokker de driver med :) :) Men som sagt, det har jeg blitt spart for ! Pokkr åsså, tenkte jeg skulle få brukt meg litt på de jeg.... men så har det ei blitt ennå ! Skal ta de jeg, bare jeg får tjansen ! Lenke til kommentar
francis Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Handla for en stund siden orginal WIN XP ENG PRO( aldri no tull med den har jeg hatt - Ref - YODA !!! Men gud bedre å deilig det er å ha orginalen på CD og om man skulle oppleve en minste BUG er det bare å ringe Micropromp å lure på hva i pokker de driver med :) :) Men som sagt, det har jeg blitt spart for ! Pokkr åsså, tenkte jeg skulle få brukt meg litt på de jeg.... men så har det ei blitt ennå ! Skal ta de jeg, bare jeg får tjansen ! -du venter vel spent tenker jeg.. , du får nok muligheten.... Sitter du i helspenn hele tiden? Provosert den nok? Lenke til kommentar
TheBirg Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 I ditt arrsle (Svensk for rævhøl) ikkesannt, det er akuratt det den ikke gjør, i motsettning til deg ! Lenke til kommentar
francis Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 du MÅ hvile litt.... hva med et par stesser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå