Jakke Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg lurte på hva det koster for å skifte simmering på en 97 Peugeot 605 srti 2.0 turbo Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Bump! Det er ganske bråttom her, da jeg skal kjøpe bil, men lurer på om jeg skal presse selger til å fikse det eller om jeg skal la det være og ordne det selv hjemme i Lofoten Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Bump! Det er ganske bråttom her, da jeg skal kjøpe bil, men lurer på om jeg skal presse selger til å fikse det eller om jeg skal la det være og ordne det selv hjemme i Lofoten En bil har gjerne "drøssevis" med tetningsringer/simmerringer, så når vi ikke engang vet hvilken det er snakk om, så blir det vanskelig å gi noe svar.. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Jeg er faktisk ikke sikker, for selger fikk vite det og bare det fra Peugeot. Men det kan jo være dritdyrt vet jeg, om det er de som ligger nederst på stemplet. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Mellom gearboks og motoren. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Dette koster ganske mye på de fleste biler i om med man må ut med girkassen, da bør man også bytte kjøtsj hvis den er litt slitt. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 selger fikk fastpris på Peugeot der han bor - 3000kr pluss moms Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå