Firkantbar Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Eg har allted leidd av nynoregsktimane! (fatter ikke hvorfor vi skal ha det )(Og ja, jeg overdrev nynorsken!) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Det har aldri eg gjort. Flirar du av eit fullverdig språk? Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Det har aldri eg gjort. Flirar du av eit fullverdig språk? Han flirer ikke av det. Han (som alle andre i landet) skjønner ikke hvorfor vi skal ha et fag om et språk vi aldri kommer til å snakke/bruke/finnen nødvendig... Men jeg disser ikke nynorsk, jeg sier bare at vi som snakker bokmål ikke har behov for/gidder å lære det Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hvis du leser førsteposten på tråden her, skjønner du hva denne tråden handler om. /shoo! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg har forstått reglene i denne tråden! Det har aldri eg gjort. Flirar du av eit fullverdig språk? Har du forresten ikke forstått reglene helt selv?? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Eg og. Eg har tenkt meg ut. Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg har forstått reglene i denne tråden! Det har aldri eg gjort. Flirar du av eit fullverdig språk? Har du forresten ikke forstått reglene helt selv?? Slimda tror vi er rasister fordi vi ikke liker SPRÅKET nynorsk Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Folkens Bækk tu tåopik, så lar vi Ivar Aasen hvile i fred. Jeg har akkurat kommet hjem fra Russland (med min (vår) 15 dager gamle bil). Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Folkens Bækk tu tåopik, så lar vi Ivar Aasen hvile i fred. Jeg har akkurat kommet hjem fra Russland (med min (vår) 15 dager gamle bil). Hvilken da? En Lada? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Spam? Ot: Nei det har eg ikkje. Eg har tenkt å legge meg tidleg i dag. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Det har ikke jeg. Jeg har tenkt å bruke tiden min på unødvendig spilling. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Det gjør jeg hele tiden. Jeg har spilt dataspill siden barnehagen. Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Byttet til bokmål "Slimda"? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 NurkaBurka: 4 ubetydningsfulle innlegg på ei side, hold deg til leken lizzom. OT: Eg og. Eg har lånt mykje penger i det siste av kompisser. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Det har ikke jeg. Jeg har kjøpt en vinylplate. (til Norka) Byttet til bokmål "Slimda"? Jeg skriver nesten bare bokmål, så nei, jeg har ikke "byttet" til Bokmål. Endret 23. september 2008 av Slimda Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Det har ikke jeg. Jeg har kjøpt en vinylplate. (til Norka) Byttet til bokmål "Slimda"? Jeg skriver nesten bare bokmål, så nei, jeg har ikke "byttet" til Bokmål. Men du skrve nynorsk og forsvarte det når jeg og hagengutten ikke likte nynorsk Jeg har fått 6'er på sisste matteprøve Lenke til kommentar
bethen Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Fikk bare 5+ Jeg har opplevd en orkan. Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg har nettopp kommet hjem fra skolen og ar fått avspasering Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 ikke jeg. Jeg har nettopp lagd ett fabeldyr av en blekksprut og wolverine kroppsdeler. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg har vært regissør på ei TV-sending i dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå