Bikeridr Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Kanskje jeg også burde begynne.. Jeg har lyst til å legge meg. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Det har jeg også. Jeg har fått en ekstra laptop i dag. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Det har ikke jeg. Jeg jobber i barnehage. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Det gjør jeg og. (To forskjellige stillinger i samme barnehage faktisk) Jeg har lyst på is. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg har absolutt blandet med må tråden. Haha, stressa når jeg har begge oppe. Wowo. Men, jeg har fortsatt verdens mest sucky mobiltelefon ._. Neida, det har jeg nemlig! Det gjør jeg og. (To forskjellige stillinger i samme barnehage faktisk) Jeg har lyst på is. Det har jeg og. Jeg har vondt i magen. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Det har jeg og Har helt krampe. Jeg har Cartoonies Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Ikke jeg (Hva er det?) Jeg har så smått begynt å konvertere til Linux Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Cartoonies er sånne kjeks i blå pose med delfin på Det har absolutt ikke jeg. Jeg har lyst på røyk. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Ad Cartoonies; åja.. Jeg har *ikke* lyst på røyk Jeg har akkurat fått til å kjøre råfiler fra EOS 5D Mk II i Ubuntu. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Fikk akkurat forklart av nerds i klassen om hva Ubuntu er. Jeg trodde det var ett afrikans land, så jeg skjønte ikke hva bildefiler hadde med saken å gjøre. Så, nei. Det har jeg ikke. Jeg har deisgnoppgave om å tegne Afrikanske dyr i Illustrator ._. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Ubuntu, ved siden av å være en Linux-utgave, er vel "ubuntu" swahili for fellesskap, så da er det ikke et afrikansk land, men da et afrikansk ord Det har ikke jeg. Jeg har imidlertid samme evne til å sotkke bosktaver når jeg skriver (relativt) fort på tastatur, som angivelig Clockworktoy har.. Jeg har deisgnoppgave om å tegne Afrikanske dyr i Illustrator Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Haha. Ohnoes. Det var nesten litt pinlig. Og jeg som alltid irriterer meg grønn over andre som gjør det samme. Jeg har herved blitt eid. Lenke til kommentar
Slim91 Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) umm. wt. vel det har jeg å. Jeg var litt for treig Jeg har veldig lyst hjem Endret 11. februar 2009 av Slim91 Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Har du ett veldig lyst hjem? Eller var det bare dårlig formulert, og du har veldig lyst til å dra hjem? Jeg har ett ganske mørkt hjem. Endret 11. februar 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Har du ett veldig lyst hjem? Eller var det bare dårlig formulert, og du har veldig lyst til å dra hjem? Jeg har ett ganske mørkt hjem. Jeg har en sterk trang til å pirke på skrivefeil. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Faen, jeg må korrekturlese alle innleggene mine så du ikke har noe å ta meg på. Jeg har blitt eid av Slimda. Igjen. Endret 11. februar 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Det har ikke jeg Jeg ahr herved betsemt meg for å aldri bli tatt fro skrivefeil igjen ^^ Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Det har ikke jeg. Jeg har en tom Cola-flaske på pulten min nå Lenke til kommentar
Slim91 Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Det har ikke jeg. Jeg har lyst på mer cola Endret 12. februar 2009 av Slim91 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Det har ikke jeg.. Jeg har Fanta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå