Kuroi-Neko Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ja. Når jeg kommer hjem faktisk. Jeg har på følelsen av at du blandet dette og MÅ tråden kine Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg har absolutt blandet med må tråden. Haha, stressa når jeg har begge oppe. Wowo. Men, jeg har fortsatt verdens mest sucky mobiltelefon ._. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det har jaggu jeg og. Jeg har lyst tilø å ha fri i helga Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det har jeg Jeg har ikke lyst å vente en time i byn for å møte en venninne jeg egentlig ikke orker å være sammen med :!: Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Haha. Det hadde ikke jeg heller hatt lyst til. Jeg har planer om å gå kvart på 4 uansett. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det har ikke jeg. Jeg har prøvd å komme meg i dusjen i snart fem timer. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg også, for jeg gidder ikke gå å fryse selvom vi fikk gå nå Jeg har ikke lyst å bli i byn til fem Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det hadde ikke jeg hatt heller. Jeg har tatt meg en/to slurker Whiskey i dag. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Gjør jeg stadig vekk. Jeg har akkurat kommet hjem fra helgetur. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det har ikke jeg. Jeg har hengt opp klesvasken. Lenke til kommentar
Doglover Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det har ikke jeg. Ikke i dag. Jeg har spist opp hockeypulveret mitt Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det har ikke jeg. Jeg har koblet om hele nettverket mitt hjemme. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Det har ikke jeg. Jeg har nettverksproblemer. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det har faen meg jeg og. Dritt Get. Jeg har sjokomelk :'D Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det har ikke jeg. Men jeg vil ha jeg har nudler til lunsj^-^ Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det har ikke jeg Også orker jeg ikke gå på rema å kjøpe. Bummer. Jeg har bad hairday. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det har jeg og, alltid. Jeg har kakao. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det hadde jeg og, men det blir kjapt tomt i den koppen, gitt! Jeg har nettopp hatt lunsj(frokost)! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det har ikke jeg (frokost jo, lunsjen starter nå) Jeg har lyst å finne på noe med noen i sentrum idag Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det har ikke jeg.. Jeg har lyst til å begynne på spenst, og det skal jeg og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå