Kuroi-Neko Skrevet 4. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2008 Jaa. og.... Jeg har dårlig hukommelse generelt. Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 4. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg å. Jeg har kjøpt ferdig alle julegavene for i år. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2008 m2... Jeg har buff på meg.. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 4. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2008 jeg å. Jeg har akkurat spist pizza. Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg og (for 6 timer siden i hvertfall). Jeg har planer om å ta en sykkeltur i morgen. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 det har definitivt IKKE jeg!! Jeg har planer om å bli sørpe full i mårra. hæla i taket og tryne i grusen. Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Det har ikke jeg. Jeg har planer om å gå tur med hunden idag. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Det har jeg og. Jeg har planer om å være med noen savnede venner i kveld^-^ Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Det har ikke jeg. Jeg har planer om å fortsette å henge i denne tråden. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Det har jeg og. Jeg har planer om å svare på det scumbag sa før The_unforgiven som ser ut som har samme planer. Endret 5. desember 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Det har ikke jeg Jeg har planer om å finne ut hvorfor avataren min ikke er en gul fugl! Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Det har ikke jeg for jeg vet at det pleier å ta litt tid. Jeg har planer om å sitte på diskusjon fram fil 5 på 3. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Det har sikkert jeg og (:O så lenge) Jeg har hatt en del problemer med dataen idag. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Det har ikke jeg. Jeg har mest sannsynligvis sittet på alle MACene i hele klasserommet i dag siden jeg flytter meg etter andre folk. Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Det har ikke jeg. Jeg har hull i tennene.. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Ikke jeg (null hull) Jeg har hundevakt Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Det har ikke jeg. Jeg har full papirkurv (både en elektronisk en og en i "real life".) Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Det har ikkje eg. Eg har mandarinskall på databordet. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Det har ikke jeg.. Jeg har just fått en Creativ Zen 30gb ting gratis! Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Det har ikke jeg (hvordan fikk du den?). Jeg har et hat for såkalte "sparepærer". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå