NothinDoin™ Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 ikke jeg.. Jeg har nettop lest sigen din Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 det gadd ikkje eg eg såg nettopp innom nyhetene på viasat4, der var det bare blod på bakken i Irak ein plass som blei vist. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 ok.. Jeg har lysst til å si til alliha at dette er "Jeg har " leken.... Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 ikkje eg. forskjellen blir at eg har sitt på nyhetene osv osv.. eg har bare bygd ein data sjølv Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Det har ikke jeg.. Jeg har banket driten ut av en i klassen flere ganger Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Det har ikke jeg. Jeg har ett nytt deilig skjerf^-^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Det har ikke jeg. Jeg har lyst på varm kakao! Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Det har jeg og! Jeg har nettopp gitt 300 kr til jævla OD. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Aldri gitt noe til OD, jeg... Jeg har en varm kopp kakao nå. Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Det har ikke jeg Jeg har sjokolade muffins og iste! :!: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Det har ikke jeg. Men, jeg har en ny kopp med mer varm kakao! Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Det har ikke jeg Jeg har 0 skillz på å tegne Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Akkurat som meg det Jeg har "Mammas Sjokoladeboller"! Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Ikke Jeg Jeg har lyst på sjokoladeboller Ikke Jeg Jeg har lyst på sjokoladeboller Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Jeg har en i munnen jeg! Jeg har på følelsen av at han kompisen min skal slåss mot, ikke kommer alene... Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Det har sikkert jeg og Jeg harlyst til at tiden skal gå fortere. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 m2!! Skal til Val Thorens den 10 januar.. Kan nesten ikke vente! Jeg har lyst til å si at jeg skal til Val Thorens den 10 januar! Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Jeg vet ikke hva Val Thorens er. Jeg håper jeg får gitaren jeg ønsker meg til jul. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Jeg ønsker meg ikke gitar... Jeg har lyst til å si at Val Thorens er europas største skitrekk... Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Det har ikke jeg..(?) Jeg har akkurat sett X-Files filmene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå