cbfn Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Heisann, Jeg skal nå til uken kjøpe meg en Acer Aspire One. Jeg tenkte at jeg skulle ta å reformatere den når jeg fikk den, for å bli kvitt alle de unødvendige "Acer Emproving Tools" som følger med XP-versjonen. Er det noen her som vet om det er mulig å legge inn en versjon av XP på en minnepenn og boote fra den? Har flere forskjellige XP-cder her hjemme, og i og med at lisens til XP følger med, blir dette fulgt lovlig. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Noen som vet noe? Jeg forstår jo at jeg kan bruke en USB-DVD/CD-ROM, men det er ikke så mange som har en slik. EDIT: Fant en guide. Feel free to use dere som lurer på det samme. Endret 25. august 2008 av ProXhimo Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Var med overaskende få acer program på A150, etter det jeg har lagt merke til er det vel bare noe eRecovery. Kjempefornøyd med den forresten! Xp kjører kjempegreit på den, bruker for det meste FF3 og den er stabil, hele tida! Espen Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Å takker, ser på søstra mi sin Acer, som er stappa full av alt unyttig drit. Så var litt redd for at A150 skulle bli skikkelig sirup. Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Asså, den er jo ikke superrask, men det er jo ganske logisk Er kanskje 1 eller 2 prog som er med, og de er enkle å avinstallere + at jeg ikke merker no av de i det heletatt Som sagt, kjempefornøyd Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Alle programmene som følger med kan lett avinstalleres i "Legg til eller fjern programmer" i kontrollpanelet , det var det første jeg gjorde når jeg fikk min. Endret 26. august 2008 av Svedge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå