TTomas Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hallo! Tenkte å kjøpe meg et par twintip ski til vintern nå pga alle tilbudene rundt, men lurer litt på lengden på skia, jeg er 191cm høy og de lengste skia å få tak i (normalt) er 179cm, burde vel holde det? Bror min vil ha seg nye han også, men han er inne i "vokseperioden" og nå er han 176, hvor lange ski burde han ha da? Og et lite spørsmål til, noen bra nettbutikker (i norge) å bestille fra? Lenke til kommentar
Special P Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 skiene skal være så lange at de når opp til nesetippen. broren din kan kankje kjøpe litt lengre slik at han har ski når han vokser og. jeg liker godt disse skiene. signatusr siene til jon-olsson. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Makan til drittski er vanskelig å finne. Trådstarter: hvor i bakken liker dere dere best? Grøseth har for tiden super-tilbud på kommende sesongs ski. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Kan ikke komme med tips om du ikke sier hvilken ski du søker Er som å anbefale noen en bil når man ikke aner om han ønsker cab, stasjonsvågn, rånebil etc Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Som de andre har nevnt.. hva er det du er ute etter? Backcountry jib/freeriding, park, eller bare carving ski for å cruise nedover?=) Lenke til kommentar
TTomas Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 gode ski til å hopp (små hopp, bigjump, quarterpipes og div..) og kanskje ta en tur utafor løype med lurer på å kjøpe dissa vil helst ligge nedpå 3500.- for ski og bindinger Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Troublemaker er da svært gode ski til parkbruk, men er vel litt begrenset til bruk offpiste. Lenke til kommentar
TTomas Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 er ikke så nøye om de ikke er så gode offpist, er for det meste kjørt der jeg kjører ute av løypa. De få gangene jeg kjører i løssnøen skal jeg nok klare meg. Bestille så fort lønna kommer nå Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 mhm, det er sant. Ellers kan du kjøpe Armada ar6, eller rossignol sratch ghetto. De kan være litt dyrere, men mye bedre;) Ghetto skiene kan du jo få som fjorårets, fortsatt like god, bare billigere:D Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Troublemaker er en super ski! Bra ski for penga... Og det funker greit offpiste selv om det ikke er sånne ski, selv har jeg parkski, men syns de er ok utenfor løypa. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Dersom du kjører omtrent like mye offpist som park, så ville jeg ha montert bindingene mine litt bakfor midtpunktet på skia, for å kompensere for den egentlige skitypen. Lenke til kommentar
sanka Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 jeg er 1.66 og har akkurat bestilit ski på 1.69.. Har jeg bestilt for stort ? Altså, skal ha de et par år, så vokser sikkert over 1.69 Skiene jeg har bestilt er Völkl Ledge Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 jeg er 1.66 og har akkurat bestilit ski på 1.69.. Har jeg bestilt for stort ? Altså, skal ha de et par år, så vokser sikkert over 1.69 Skiene jeg har bestilt er Völkl Ledge Er ikke fors stort det nei, ikke nå og heller ikke om noen år hehe Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 jeg er 1.66 og har akkurat bestilit ski på 1.69.. Har jeg bestilt for stort ? Altså, skal ha de et par år, så vokser sikkert over 1.69 Skiene jeg har bestilt er Völkl Ledge Bra ski, bra lengde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå