Naiits Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Har du noe annet enn Call of Duty? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Ehm.. Gammel e du? Hvilke spill har du? x) Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ehm.. Gammel e du? Hvilke spill har du? x) Meg du mener? Jeg er 17 og et halvt år gammel. Mine spill: - Ridge Racer 7 - RFoM - Formula one - Motorstorm - Dirt - Fifa 08 - Assassins's creed - Warhawk - Need for speed pro street - Burnout Paradise - GT5p - GTA 4 - Race driver grid Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Legger deg til, eg Mange kule spill, men mangler BF: BC Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Legger deg til, eg Mange kule spill, men mangler BF: BC Ja er ikke så alt for glad i FPS spill, men har tenkt på og kjøpe Far Cray 2 (vet ikke om det er rett skrevet ) Edit: Og ja du skal bare legge meg til Endret 8. september 2008 av Jo Are Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Legger deg til, eg Mange kule spill, men mangler BF: BC Ja er ikke så alt for glad i FPS spill, men har tenkt på og kjøpe Far Cray 2 (vet ikke om det er rett skrevet ) Edit: Og ja du skal bare legge meg til Merker at du ikke e så alt for glad i FPS spill, du har bare resistance som e d Lenke til kommentar
-kjelli- Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 PSN ID: Link091 Alder: 17 Spill: Gta 4, CoD4, BF:BC Spiller Alle 3 nett nå Mic: nope kan du ikke lage en samleliste i førstepost så det blir lettere å finne folkene? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Gjort det no. Men vet ikke kor oversiktlig det ble Lenke til kommentar
Kris Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Tror det er bedre om du legger det sånn her i førstepost, ble så rotete sånn det var nå: PSN: Vrenne PSN: Flasketut PSN: Felles00 PSN: Kris93 PSN: Essoen PSN: Pentumsmart PSN: Ipwn4fun PSN: Henrymeen PSN: Mortis747 PSN ID: Trixhead PSN: 1993eirik PSN: Jachbin PSN: Link091 Eller kanskje sånn her: PSN: Vrenne Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor PSN: Vrenne Alder: 13 Spill: Battlefield: Bad company,Uncharted, Heavenly Sword, the Orange Box, Skate, Ghost Recon Advance Warfighter 2. Går mest i BF:BC online! Mic: Nei PSN: Flasketut Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor PSN: Flasketut Alder: 15 i oktober Spill: COD4, GTA4 (kommer ikke videre, da. o_O), MGS4, og låner Assassins Creed Spiller omtrent bare Call of Duty :ptongue.gif Mic: Ja, men brukes nesten utelukkende med kjentfolk. PSN: Felles00 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor PSN: Felles00 Alder: Fylte 14 i sommer Spiller for det meste: Warhawk, CoD4, BF:BC, GTA IV. Mic: Har det ja, men bruker den ikke med mindre det ikke er med venner og kjente. PSN: Kris93 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor PSN ID: Kris93 Alder: 15 Spill: Motorstorm, Full Auto 2, Colin McRae DiRT, singstar, Burnout Paradise, skate, GTA IV, Guitar Hero III, men spiller nesten bare Burnout og GTA IV online. Mic: Ja, men brukes nesten aldri. PSN: Essoen Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor PSN: Essoen Alder: 14 (bursdag på slutten av året suger! 15 år 15. november -.-) Spill m/ Online: Call of Duty 4, Battlefield: Bad Company, Resistance: FoM, Motorstorm, GTA4 Spill Offline: Uncharted, Mic: Nei (men kjøper Warhawk m/ mic så snart jeg får lønning igjen) PSN ID: Pentumsmart Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor PSN: Pentumsmart Alder: 14 Spill jeg spiller nå: CoD 4. Er vel det eneste, alle andre spill er jeg ferdig med og er veldig temlig lei CoD og. Spilt siden september 2007. Mic: Ja PSN: Ipwn4fun Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor PSN: Ipwn4fun Alder:13 Spill:Uncharted, Fif08, Cod4, GtaIV og GTP:5 Mic: Nei PSN: Henrymeen Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor PSN: Henrymeen Alder: 15 veldig snart 16 Spill: sjekk under her + har warhawk og litt sånt PSN ID: Mortis747 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor PSN: Mortis747 Alder: 14 (15 i November) Spill: Assassins Creed, Uncharted Drakes Fortune, Call of Duty 3, Warhawk,Tom Clancy's Ghost Recon 2, Sonic the Hedgehog, The Elder of Scrolls IV: Oblivion Mic: Jaja PSN ID: Trixhead Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor PSN: Trixhead Alder: 14 straks spill: Assassins creed, Uncharted DF, Motorstorm, Elder Scolls: ooblivion, MGS4, Singstar, Folklore, ratchet and clank: tools of destruction og quest for booty, pain, etc. Mic: japp PSN: 1993eirik Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor PSN: 1993eirik Spill: Call of Duty 4 online Mic: Nei PSN: Jachbin Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor PSN: Jachbin Alder: 17 og et halvt år gammel. Mine spill: - Ridge Racer 7 - RFoM - Formula one - Motorstorm - Dirt - Fifa 08 - Assassins's creed - Warhawk - Need for speed pro street - Burnout Paradise - GT5p - GTA 4 - Race driver grid PSN ID: Link091 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor PSN ID: Link091 Alder: 17 Spill: Gta 4, CoD4, BF:BC Spiller Alle 3 nett nå Mic: nope Lenke til kommentar
-kjelli- Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Tror det er bedre om du legger det sånn her i førstepost, ble så rotete sånn det var nå:PSN: Vrenne PSN: Flasketut PSN: Felles00 PSN: Kris93 PSN: Essoen PSN: Pentumsmart PSN: Ipwn4fun PSN: Henrymeen PSN: Mortis747 PSN ID: Trixhead PSN: 1993eirik PSN: Jachbin PSN: Link091 Eller kanskje sånn her: PSN: Vrenne Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor PSN: Vrenne Alder: 13 Spill: Battlefield: Bad company,Uncharted, Heavenly Sword, the Orange Box, Skate, Ghost Recon Advance Warfighter 2. Går mest i BF:BC online! Mic: Nei PSN: Flasketut Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor PSN: Flasketut Alder: 15 i oktober Spill: COD4, GTA4 (kommer ikke videre, da. o_O), MGS4, og låner Assassins Creed Spiller omtrent bare Call of Duty :ptongue.gif Mic: Ja, men brukes nesten utelukkende med kjentfolk. PSN: Felles00 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor PSN: Felles00 Alder: Fylte 14 i sommer Spiller for det meste: Warhawk, CoD4, BF:BC, GTA IV. Mic: Har det ja, men bruker den ikke med mindre det ikke er med venner og kjente. PSN: Kris93 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor PSN ID: Kris93 Alder: 15 Spill: Motorstorm, Full Auto 2, Colin McRae DiRT, singstar, Burnout Paradise, skate, GTA IV, Guitar Hero III, men spiller nesten bare Burnout og GTA IV online. Mic: Ja, men brukes nesten aldri. PSN: Essoen Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor PSN: Essoen Alder: 14 (bursdag på slutten av året suger! 15 år 15. november -.-) Spill m/ Online: Call of Duty 4, Battlefield: Bad Company, Resistance: FoM, Motorstorm, GTA4 Spill Offline: Uncharted, Mic: Nei (men kjøper Warhawk m/ mic så snart jeg får lønning igjen) PSN ID: Pentumsmart Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor PSN: Pentumsmart Alder: 14 Spill jeg spiller nå: CoD 4. Er vel det eneste, alle andre spill er jeg ferdig med og er veldig temlig lei CoD og. Spilt siden september 2007. Mic: Ja PSN: Ipwn4fun Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor PSN: Ipwn4fun Alder:13 Spill:Uncharted, Fif08, Cod4, GtaIV og GTP:5 Mic: Nei PSN: Henrymeen Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor PSN: Henrymeen Alder: 15 veldig snart 16 Spill: sjekk under her + har warhawk og litt sånt PSN ID: Mortis747 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor PSN: Mortis747 Alder: 14 (15 i November) Spill: Assassins Creed, Uncharted Drakes Fortune, Call of Duty 3, Warhawk,Tom Clancy's Ghost Recon 2, Sonic the Hedgehog, The Elder of Scrolls IV: Oblivion Mic: Jaja PSN ID: Trixhead Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor PSN: Trixhead Alder: 14 straks spill: Assassins creed, Uncharted DF, Motorstorm, Elder Scolls: ooblivion, MGS4, Singstar, Folklore, ratchet and clank: tools of destruction og quest for booty, pain, etc. Mic: japp PSN: 1993eirik Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor PSN: 1993eirik Spill: Call of Duty 4 online Mic: Nei PSN: Jachbin Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor PSN: Jachbin Alder: 17 og et halvt år gammel. Mine spill: - Ridge Racer 7 - RFoM - Formula one - Motorstorm - Dirt - Fifa 08 - Assassins's creed - Warhawk - Need for speed pro street - Burnout Paradise - GT5p - GTA 4 - Race driver grid PSN ID: Link091 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor PSN ID: Link091 Alder: 17 Spill: Gta 4, CoD4, BF:BC Spiller Alle 3 nett nå Mic: nope tror den siste blir best egentlig:) Endret 9. september 2008 av Kjelliguten Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Tror eg og Men kordan? x) Jaja.. Får prøve meg fram Endret 10. september 2008 av Stian-xD Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Sånn då Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Nå ble det mye bedre Lenke til kommentar
YoLilJonYo Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Navn: HipHopG Spill: Uncharted,Devil-May-Cry4,COD4,Buzz-Quiz-Tv,Singstar,Fifa08,Blacksite, TigerWood08 den nye,Assasins-Creed,Virtua Tennis den nye, GTA IV Og Def Jam Icon Mic: Nei Spiller gjerne Fifa08 og COD4 online... Men vil du spille noe annet online bare send melding.. Endret 26. september 2008 av YoLilJonYo Lenke til kommentar
YoLilJonYo Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Folkens ... Legg meg til på... SKREV FEIL!!* *Legg meg til* HipHopG Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Har fått Fifa 09! Spiller gjerne online Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) PSN: Jimmy_Norway Alder: 18 Spiller stortsett Guitar Hero og nå LBP Beta. Mic: Ja Lol sorry så ikke til dem under atten før etter jeg hadde postet Endret 2. oktober 2008 av Jimmarn Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) PSN-ID: Crisz11 Alder: Er 14 år, blir 15 4 feb neste år:P Spill jeg har: Singstar Resistance: fall of man Motorstorm 1 Gta iv (gta 4) Heavenly Sword Rachet & clank: size matters Folklore Unchardet: Drakes Fortune Buzz: Quiz tv! Little Big Planet (forhånds bestilt) Mic: Har det ja, men brukes bare med kjente Legg meg til uansett:D alltid hyggelig med selskap! Endret 21. oktober 2008 av crisz Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Får legge meg til den som vil. PSN: Med2aer Alder: 16 Spill: CoD4, Resistance FoM, Lair, GTA IV, Army of Two, The Bigs, Guitar Hero III, Motorstorm, Uncahrted, NBA 2K7, Smackdown vs. Raw 2008, Heavenly Sword, Singstar, Burnout Paradise, Gundam, Fifa 09 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå