Naiits Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Hei. Har sett noen tråder der folk skal skrive PS navnet sitt slik at de som føler for det kan legge de til, men eg har ikke lagt til noen av de fordi at eg tenkte at det sikkert ikke e så mange 20 åringer som vil at en liten drittunge skal legge han til x) Så tenkte eg kunne lage en der de under 18 kan skrive inn PS navnet sitt og legge til andre. Skriv gjerne alder, hvilke spill dere har og om dere har mic Folk hittil : YourChallenge (meg) PSN : YourChallenge Alder: 15 år Spill: Saints row 2, Rainbow six: Vegas 2, LittleBigPlanet, MGS4, Battlefield: BC, GTA IV, Resistance: FoM, GH: LoR, FIFA 08, Midnight club: LA, Skate 2, Killzone 2, Warhawk, The orange box og inFamous. Vrenne: PSN: Vrenne Alder: 13 Spill: Battlefield: Bad company,Uncharted, Heavenly Sword, the Orange Box, Skate, Ghost Recon Advance Warfighter 2. Går mest i BF:BC online! Mic: Nei Flasketut: PSN: Flasketut Alder: 15 i oktober Spill: COD4, GTA4 (kommer ikke videre, da. o_O), MGS4, og låner Assassins Creed Spiller omtrent bare Call of Duty :ptongue.gif Mic: Ja, men brukes nesten utelukkende med kjentfolk. Felles00 PSN: Felles00 Alder: Fylte 14 i sommer Spiller for det meste: Warhawk, CoD4, BF:BC, GTA IV. Mic: Har det ja, men bruker den ikke med mindre det ikke er med venner og kjente. Kris93 PSN ID: Kris93 Alder: 15 Spill: Motorstorm, Full Auto 2, Colin McRae DiRT, singstar, Burnout Paradise, skate, GTA IV, Guitar Hero III, men spiller nesten bare Burnout og GTA IV online. Mic: Ja, men brukes nesten aldri. Essoen PSN: Essoen Alder: 15 wink.gif Spill online: CoD:WaW, LittleBigPlanet, Killzone 2, Resistance 2, MotorStorm: Pacific Rift, Warhawk, CoD4, Battlefield: BC og og Saints Row 2 Mic: Ja! samt Wireless Keypad Pentumsmart PSN: Pentumsmart Alder: 14 Spill jeg spiller nå: CoD 4. Er vel det eneste, alle andre spill er jeg ferdig med og er veldig temlig lei CoD og. Spilt siden september 2007. Mic: Ja Ipwn4fun PSN: Ipwn4fun Alder:13 Spill:Uncharted, Fif08, Cod4, GtaIV og GTP:5 Mic: Nei Henrymeen PSN: Henrymeen Alder: 15 veldig snart 16 Spill: sjekk under her + har warhawk og litt sånt Mortis747 PSN: Mortis747 Alder: 14 (15 i November) Spill: Assassins Creed, Uncharted Drakes Fortune, Call of Duty 3, Warhawk,Tom Clancy's Ghost Recon 2, Sonic the Hedgehog, The Elder of Scrolls IV: Oblivion Mic: Jaja Trixhead PSN: Trixhead Alder: 14 straks spill: Assassins creed, Uncharted DF, Motorstorm, Elder Scolls: ooblivion, MGS4, Singstar, Folklore, ratchet and clank: tools of destruction og quest for booty, pain, etc. Mic: japp 1993eirik PSN: 1993eirik Spill: Call of Duty 4 online Mic: Nei Jachbin PSN: Jachbin Alder: 17 og et halvt år gammel. Mine spill: - Ridge Racer 7 - RFoM - Formula one - Motorstorm - Dirt - Fifa 08 - Assassins's creed - Warhawk - Need for speed pro street - Burnout Paradise - GT5p - GTA 4 - Race driver grid Link091 PSN ID: Link091 Alder: 17 Spill: Gta 4, CoD4, BF:BC Spiller Alle 3 nett nå Mic: nope HipHopG Navn: HipHopG Spill: Uncharted,Devil-May-Cry4,COD4,Buzz-Quiz-Tv,Singstar,Fifa08,Blacksite, TigerWood08 den nye,Assasins-Creed,Virtua Tennis den nye og GTA IV Mic: Nei Spiller gjerne Fifa08 og COD4 online... Men vil du spille noe annet onlie bare send melding.. Crisz11 PSN-ID: Crisz11 Alder: Er 14 år, blir 15 4 feb neste år:P Spill jeg har: Singstar, resistance: fall od man, motorstorm 1, gta iv (gta 4), Heavenly Sword, Rachet & clank: size matters, Folklore og Unchardet: Drakes Fortune. Mic: Har det ja, men brukes bare med kjente tongue.gif Legg meg til uansett:D alltid hyggelig med selskap! Stoeen Psn id: stoeen Alder: 14 år. Mic: nei Spiller: Uncharted og Gta4. Spiller også en del Blazing Angels - demoen. kennethsa91 Alder: 17 Spill: Grand Theft Auto IV LittleBigPlanet Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent Motorstorm, Ratchet & Clank: Tools of Destruction The Elder Scrolls IV: Oblivion Need for Speed: Carbon Medal of Honor: Airborne Assassin's Creed The Darkness NHL 08 Condemned 2 FIFA 09 Singstar Spiller mest online: Grand Theft Auto IV og LittleBigPlanet. Mikrofon: Nei eak2k PSN: eak2k Alder: 16 Spill: GTA IV Assasin creed Army Of Two CoD: WaW Far Cry 2 Mic: nei HCGamer97 PSN: HCGamer97 Alder: 11 Spill: GHWT,GTA4,Uncharted(1),NFSProstreet,TheGoldenCompass,GT5P. Mic: Nei dabbowabbo PSN: dabbowabbo Alder: 16 Spill: GH:WT, Cod5, Farcry2, Little big planet, GTA IV Mic: Ja. Dritkul PSN: Dritkul Alder: 16 Spill: Far cry 2 , Killzone 2 , Saints Row 2 , Assassins creed. Gta 4 , Little big planet , Burnout paradise , Resistance 2 , Warhawk Soul Calibur 4 , Call of duty World at war , Battlefield Bad Company. Dei eg spiller mest: Battlefield Bad company , Call of duty og Little big planet Mic: ja Endret 9. august 2009 av Naiits Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Så dette er en post hvor de under 18 legger seg til?? Flott med en tenårings klubb er på sin plass, da de gamle har sin egen. Gøy med noen på sin alder! Det er jo mange av "oss" her å! PSN: Vrenne Alder: 13 Spill: Battlefield: Bad company,Uncharted, Heavenly Sword, the Orange Box, Skate, Ghost Recon Advance Warfighter 2. Går mest i BF:BC online! Mic: Nei Endret 24. august 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Lagt deg til Smart d med å skrive om du har mic eller ikke Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 PSN ID: Flasketut Alder: 15 i oktober Spill: COD4, GTA4 (kommer ikke videre, da. o_O), MGS4, og låner Assassins Creed Spiller omtrent bare Call of Duty Mic: Ja, men brukes nesten utelukkende med kjentfolk. Legg meg til hvis du spiller CoD Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 PSN-ID: Felles00 Alder: Fylte 14 i sommer Spiller for det meste: Warhawk, CoD4, BF:BC, GTA IV. Mic: Har det ja, men bruker den ikke med mindre det ikke er med venner og kjente. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Bare 4 stk her inne som var interessert i å få flere venner på ps3'en? x) Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 PSN ID: Kris93 Alder: 15 Spill: Motorstorm, Full Auto 2, Colin McRae DiRT, singstar, Burnout Paradise, skate, GTA IV, Guitar Hero III, men spiller nesten bare Burnout og GTA IV online. Mic: Ja, men brukes nesten aldri. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) PSN: Essoen Alder: 14 (bursdag på slutten av året suger! 15 år 15. november -.-) Spill m/ Online: Call of Duty 4, Battlefield: Bad Company, Resistance: FoM, Motorstorm, GTA4 Spill Offline: Uncharted, Mic: Nei (men kjøper Warhawk m/ mic så snart jeg får lønning igjen) Er med i det bigfolk-topic også jeg da :S Var der før denne kom ^^ Bra tiltak! Spiller mest CoD4 btw, men er med på BF:BC hvis noen spør.. egentlig er jeg med på det meste hvis jeg gidder å bytte disk, og det gjør jeg som oftest Endret 25. august 2008 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Legger deg til Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Godt initiativ! Bra at dere barna kan ha deres egen lille lekegrind, mens vi voksene kan holde på i ro og mak. Som allltid, barn skal has, ikke sees. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Godt initiativ! Bra at dere barna kan ha deres egen lille lekegrind, mens vi voksene kan holde på i ro og mak. Som allltid, barn skal has, ikke sees. På grensen til spamming dette Jorchi Er det ikke fler blant den yngre garden her eller ?? **skuffende** Endret 25. august 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Joda, Pentum her. PSN ID: Pentumsmart (sig) Alder: 14 Spill jeg spiller nå: CoD 4. Er vel det eneste, alle andre spill er jeg ferdig med og er veldig temlig lei CoD og. Spilt siden september 2007. Mic: Ja Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Har ikke CoD, men kan jo hende du kjøper et spill som eg har som du kanskje ikke blir så for lei av x) Legger deg no til, eg Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 jaja. Listen ble litt lengre, men hadde forventet at d skulle være flere som er under 18 som har ps3 Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) PSN: Ipwn4fun Alder:13 Spill:Uncharted, Fif08, Cod4, GtaIV, GTP:5 og FIFA09 Mic: Nei Stian, lyst til å spille en kamp? Bare legg meg til så avtaler vi et tidspunkt =) Endret 2. oktober 2008 av Deathshoot Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Fifa e ikke eg akuratt proff i x) Har ikke prøvd det online engang Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Bare å adde meg ;* PSN: Henrymeen Alder: 16 Endret 22. oktober 2008 av Henry9 Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 PSN ID: Mortis747 Alder: 14 (15 i November) Spill: Assassins Creed, Uncharted Drakes Fortune, Call of Duty 3, Warhawk,Tom Clancy's Ghost Recon 2, Sonic the Hedgehog, The Elder of Scrolls IV: Oblivion Mic: Jaja Bare og legge meg til Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) PSN ID: Trixhead Alder: 14 straks spill: BF: BC, Burnout Paradise, Assassins creed, Uncharted DF, Motorstorm, Elder Scolls: ooblivion, MGS4, Singstar, Folklore, ratchet and clank: tools of destruction og quest for booty, pain, etc. Mic: japp KUULT hvis noen legger meg til. :!: Endret 14. september 2008 av Trixhead Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 1993eirik Call of Duty 4 online Mic: Nei Spiller gjerne cod4 online, men har hatt litt problemer med Error-meldinger når jeg skal gå inn i party - samme det, legg meg til og vi prøver! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå