araziel Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Bilde jeg tok samme dag som det fuglebildet jeg har posta her tidligere. Mitt andre forsøk på å aktivt bruke DOF til noe. Grunnen til at jeg kom på tett innpå er at modern insisterer på å mate alt av småkryp rundt hytta Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg syns bildet er flott, men ville vært bedre dersom musen så mot kameraet Lenke til kommentar
araziel Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Jeg syns bildet er flott, men ville vært bedre dersom musen så mot kameraet Hihi, har noen flere, men synes det der var litt morsomt. Minner meg om meercat manor. Den var dessverre noe uvillig til å lytte på fotografen Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Dette likte jeg veldig godt! Liker måten musa titter opp på. Tror faktisk det ikke hadde blitt bedre om den hadde sett på deg. Endret 24. august 2008 av Jacobs1k Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Ja, dette syns jeg var stilig! Er helt enig i at det ikke gjør noe at den ser den andre veien. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 At musen ikke ser mot fotografen gjør da ingenting. Det er jo nettopp det morsomme, musen titter opp og ser seg rundt før den legger på sprang. Fint bilde. Men (slakt meg gjerne om jeg tar feil) ligger fokusen på den aller nærmeste delen av gresset? Jeg synes det ser skarpere ut enn selve musen. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 At musen ikke ser mot fotografen gjør da ingenting. Det er jo nettopp det morsomme, musen titter opp og ser seg rundt før den legger på sprang. Fint bilde. Men (slakt meg gjerne om jeg tar feil) ligger fokusen på den aller nærmeste delen av gresset? Jeg synes det ser skarpere ut enn selve musen. Japp, har irritert meg over det selv. Som sagt et av mine første to DoF forsøk så jeg er i grunn ganske fornøyd, men det er ikke perfekt. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Dette er et artig bilde Musa ser i riktig rettning, syns jeg. Hadde den sett mot fotografen tror jeg halve sjarmen ville vært borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå