hitokiri Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Mandag morgen åpner Sony Ericsson sin nye musikkbutikk. Les mer Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Musikken du laster ned til mobilen vil være komprimert i 48 kbps AACLurer på hva prisforskjellen på disse kontra de i god MP3-kvalitet blir. Ingen bombe at SE velger møkkakvalitet for direktekjøp da SE-telefoner har fast-port og generelt dårlig lydkvalitet, og en positiv overraskelse at de faktisk tilbyr et alternativ. Vi vil vel aldri se en en SE-telefon med skikkelig lyd, minijack-utgang og støtte for direktenedlastning av Ogg Vorbis/FLAC så det er jo ingen vits å forvente for mye heller. Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Kunne forsåvidt brukt denne tjenesten, men av en eller annen idiotisk grunn har de utestengt firefox kjørende under linux (og mac også, ser det ut til). Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Vi vil vel aldri se en en SE-telefon med skikkelig lyd, minijack-utgang og støtte for direktenedlastning av Ogg Vorbis/FLAC så det er jo ingen vits å forvente for mye heller. Jeg bare begynner å le hver gang jeg hører noen nevne flac i forbindelse med bruk av bærbar avspiller. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Ler du av denne også? Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Er det nokon som kan poste wap-adressa til musikkbutikken? Har ein w810i med entry og Telenor menyar, men utan playnow ikon. Må ein registrere seg for å bruke mobilversjonen? Er det nokon som kan poste wap-adressa til musikkbutikken? Har ein w810i med entry og Telenor menyar, men utan playnow ikon. Må ein registrere seg for å bruke mobilversjonen? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg er litt nyskjerrig på denne lydkvaliteten. Noen som har en eksempelfil på samme lydkvalitet som det man finner i butikken? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Last ned iTunes, velg rediger > avansert > import > osv. og sett den på ACC 48 kbps, og begynn å grinn av hvor dårlig favorittmusikken blir. Endret 25. august 2008 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
tedis74 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Nei...jeg går for limewire... Vist jeg har en cd med musikk jeg vil ha på mobben, da kjører jeg audiograbber å konverterer til MP3.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg