Superparanoid Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Vet ikke om dette burde vært postet i "bilstereo" tråden, men dette dreier seg ikke direkte om bilstereo, men som emnetitelen sier; nyere biler og bilstereo. Det virker som om de fleste nyere biler har innebygget bilstereo, og da lurer jeg på om det er mulig å skifte ut disse eller om det ikke lar seg gjøre? Jeg har en veldig god bilstereo, som f.eks. kan spille både CD og DVD, den har USB tilkobling, bluetooth handsfree, kan koble til ryggekamerea m.m. Det er neppe noen innebygde bilstereoer (iallefall veldig få) som er like bra utstyrt, og det er jo veldig synd om man da ikke kan bytte ut de "dårlige" som følger med nye biler. Eller finnes det løsninger? Lenke til kommentar
Futurama Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Joda,spillere i nye biler kan byttes ut. Selv skal jeg ha meg en slik : http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt...;id=&vn=736 i en Opel Vectra : [ Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Jeg tenker å kjøpe Peugeot 307 SW 2007 modell, men ifølge selgeren gikk det ikke å bytte den innebygde spilleren av forskjellige årsaker, bl.a. fordi den hadde taster for volumkontroll m.m. på rattet. Men følte kanskje at selgeren ikke var helt sikker i sin sak her. Går det ikke an å koble en annen spiller til disse funksjonene evt? I så fall, er jeg interessert i å ha en skikkelig spiller i bilen, så får heller rattfunksjonene være inaktive... Noen mulighet? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg tenker å kjøpe Peugeot 307 SW 2007 modell, men ifølge selgeren gikk det ikke å bytte den innebygde spilleren av forskjellige årsaker, bl.a. fordi den hadde taster for volumkontroll m.m. på rattet. Men følte kanskje at selgeren ikke var helt sikker i sin sak her. Går det ikke an å koble en annen spiller til disse funksjonene evt? I så fall, er jeg interessert i å ha en skikkelig spiller i bilen, så får heller rattfunksjonene være inaktive... Noen mulighet? Burde ikke være noe problem å bytte spillern pga det. Finnes det støtte for multifunksjonsratt på spillern din, kan du sikkert også få knappene på rattet til å virke. Nå veit vi ikke noe om spillern din, men disse integrerte spillerne pleier å ha ganske stort deksel, og det vil se ganske stygt ut, hvis du setter inn en vanlig spiller her. Sjekk først om du finner et spesialtilpasset deksel for akkurat denne bilen. Det finnes for de fleste biler, så det burde kunne gå an å få tak i på denne også. Pantera Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Jeg har denne bilstereoen: http://www.talkaudio.co.uk/index.php?optio...=view&id=92 og den burde etter mine beregninger passe fint inn her: Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg har denne bilstereoen: http://www.talkaudio.co.uk/index.php?optio...=view&id=92 og den burde etter mine beregninger passe fint inn her: Ja, men da så... Tenkte kanskje det var noe mer som dette...som jo begynner å bli ganske vanlig. Men det kan muligens være litt tricky å få tilpasset rattet, men det lar seg sikkert løse det også. Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå