Hotel Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hvordan lagrer man et bilde som en .jpg fil? .jpg kommer ikke opp som et lagrings alternativ når jeg velger "Save as" Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hvordan lagrer man et bilde som en .jpg fil? .jpg kommer ikke opp som et lagrings alternativ når jeg velger "Save as" Hvis du har det i raw må du konvertere det først. Når du da velger Save as..får du vel opp en "rulle-meny" så du kan velge. RandiA Lenke til kommentar
Hotel Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Image - mode - 8bit. takker! Save for web da får jeg beskjed at bildet er for stort. Hvordan tilpasser jeg bildet til web'en? Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 webbruk = imagesize 1000x650 feks så save for web Lenke til kommentar
Messhias Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Ja er sant som Djupviken sier at det må endres til 8 bit fargedybde, .jpg tar ikke 16-bit. Husker ikke på stående fot hvilke filtyper som støtter det men til vanlig bruk holder det med 8-bit men husk å lagre .psd filen slik at du har hele 16-bit spektret til en annen gang. Just in case:) Lenke til kommentar
Wartorn Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 tiff støtter blant annet 16 bit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå