Right Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hei. Så er tiden kommet til at jeg endelig skal få meg laptop. Det skal ikke være en laptop jeg kan bruke til spill o.l., det har jeg annen pc til. Laptopen skal hovedsaklig brukes til skole og nettsurfing. Den må ikke være større enn 15,4 tommer (helst 14), og ikke være for tung, men det henger vel sammen med størrelsen. Jeg er XP-frelst, og ville derfor foretrukket en laptop jeg i alle fall kunne nedgradert fra Vista hvis jeg finner ut at det ikke er noe for meg. Prisen skal heller ikke være for voldsom. Jeg har tenkt litt på denne og denne. Den siste gir kanskje litt lite for penga? Er det noen som har noen innspill eller gode forslag til hvilken pc som hadde passet meg? - Right. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 FS kan vara alternativ om du vill ha større harddisk.. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...px?plid=107671# ser ut som du kommer bli nøjd med vilket som antager jag..är du opptat av batteritid? Lenke til kommentar
Right Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Ok batteritid er selvsagt ikke et minus, men jeg er ikke avhengig av at pc-en skal vare uten strøm hele dagen, liksom. Takk for forslaget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå