cdrom Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 hvor kan jeg kjøpe en billig og bra adsl-router? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 hvor kan jeg kjøpe en billig og bra adsl-router? På alle web-sjapper, hvilket merke du velger blir smak og behag. jeg har satt opp endel 3com og noen SMC/Billion uten at jeg kan si at den ene er bedre enn den andre. Hvilken ADSL-leverandlør bruker du? Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Billig og bra er etter min mening denne: min far bruker den og har aldri hatt problemer (tro meg, hadde han hatt det ville jeg visst det...) http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...19&GrpID=2&s=pl Men vær klar over at om du har NextGenTel trenger du ikke bredbåndsrouter, men switch. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 jeg har telenor adsl Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Ikke kjøp 3Com sin. Den tåler ikke last over lang tid. Da laggern den. Grunn uviss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå