Martin A Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hei. Jeg skal sette opp tre konti i Windows Mail (Vista) Jeg støter på et problem når jeg legger til nummer 2. Problemet er at alt legger seg i samme inbox folder og klienten skiller ikke på kontoene slik at de får hver sine mapper. Jeg ønsker at den ene mailen listes øverst med Navn og sine mapper (inbox, outbox, sent, Deleted, Drafts og Junk) Deretter vil jeg at neste mailkonto skal liste seg på samme måte bare som en ny seksjon under. Pop konti alle sammen. Er ikke dette mulig i WinMail? Martin Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hei.Jeg skal sette opp tre konti i Windows Mail (Vista) Jeg støter på et problem når jeg legger til nummer 2. Problemet er at alt legger seg i samme inbox folder og klienten skiller ikke på kontoene slik at de får hver sine mapper. Jeg ønsker at den ene mailen listes øverst med Navn og sine mapper (inbox, outbox, sent, Deleted, Drafts og Junk) Deretter vil jeg at neste mailkonto skal liste seg på samme måte bare som en ny seksjon under. Pop konti alle sammen. Er ikke dette mulig i WinMail? Martin dette må du vel gjøre hos nettleverandøren din Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hei.Jeg skal sette opp tre konti i Windows Mail (Vista) Jeg støter på et problem når jeg legger til nummer 2. Problemet er at alt legger seg i samme inbox folder og klienten skiller ikke på kontoene slik at de får hver sine mapper. Jeg ønsker at den ene mailen listes øverst med Navn og sine mapper (inbox, outbox, sent, Deleted, Drafts og Junk) Deretter vil jeg at neste mailkonto skal liste seg på samme måte bare som en ny seksjon under. Pop konti alle sammen. Er ikke dette mulig i WinMail? Martin dette må du vel gjøre hos nettleverandøren din hahahhaha, dumeste jeg har hørt. Hva med å bruke en annen e-post klient ? Lenke til kommentar
Martin A Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Nei nei... Ikke det jeg tenker på. Jeg har allerede tre mailkontoer. Jeg vil bare sette opp alle i Windows Mail (Tenk identities/ flere konto setup) I thunderbird vil man få dem listet under hverandre med egne foldere for respektive tasks. Jeg kunne brukt Thunderbird, men vil gjerne teste ut Windows Mail. Man må jo sjekke ut de nye produktene når man først har kjøpt Vista. så kan man heller bestemme seg for å bytte om man finner ut at det gamle eller andre alternativer er mye bedre Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Tror nok ikke det er mulig nei. Windows Mail er ordnet slik at det blir satt opp for hver bruker i Windows, istedet for å ha flere brukere i selve programmet. En annen epostleser er nok eneste løsningen. Thunderbird er ganske bra. Lenke til kommentar
Martin A Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Det er jo isåfall ganske uprofft... Blir meningsløst å blande all mailen min når det er kontoer med forskjellig bruksområde. er det virkelig sant? Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hei.Jeg skal sette opp tre konti i Windows Mail (Vista) Jeg støter på et problem når jeg legger til nummer 2. Problemet er at alt legger seg i samme inbox folder og klienten skiller ikke på kontoene slik at de får hver sine mapper. Jeg ønsker at den ene mailen listes øverst med Navn og sine mapper (inbox, outbox, sent, Deleted, Drafts og Junk) Deretter vil jeg at neste mailkonto skal liste seg på samme måte bare som en ny seksjon under. Pop konti alle sammen. Er ikke dette mulig i WinMail? Martin dette må du vel gjøre hos nettleverandøren din hahahhaha, dumeste jeg har hørt. Hva med å bruke en annen e-post klient ? Hvorfor det? Det er jo der man lager undermapper for andre brukere som gjør at mail for hver konto går i hver sin mappe Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Det er jo isåfall ganske uprofft... Blir meningsløst å blande all mailen min når det er kontoer med forskjellig bruksområde. er det virkelig sant? Jeg tok en titt og det ser ikke ut til at det er mulig nei. Grunne ligger nok i at Windows Mail er en basis e-postleser. Microsoft har Outlook som er en mer avansert e-postleser hvor det går an (om jeg ikke tar helt feil). Men du kan legge e-post fra forskjellige kontoer i forskjellige mapper ved hjelp av regler. Lenke til kommentar
Martin A Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Horribelt... Får gå tilbake til et ordentlig mailprogram da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå