Gjest ask out Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Når kan man be ut noen? Hvor godt må man kjenne personen? Lenke til kommentar
Blindgate Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Når kan man be ut noen? Hvor godt må man kjenne personen? Kommer helt an på dere som personer. Er dere enkle å prate med er det ikke nødvendig å være særlig kjent i det hele tatt. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hvor godt må man kjenne personen? Det kan vera ein fordel å vite namnet på vedkommande. Utanom det treng ein ikkje så mykje input.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Du trenger ikke kjenne vedkommende i et hele tatt mener jeg ihvertfall Lenke til kommentar
Gjest ask out Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 kjenner vedkommende nok. vet hvilken skole hun går på, hva hun holder på med i fritiden. men så er det at jeg har bedt folk og da jeg liksom aldri blitt kontaktet igjen. Er det sånn at folk slutter å ha kontakt med deg når du ber dem ut og svaret er nei? Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hvis du skal be noen ut må du ha hatt noen positive erfaringer med dem. Ergo, det er et must at du har snakket med dem, helst offline. Hvis de sier nei betyr det at de ikke er interesert i deg, og vil heller ikke oppsøke deg senere. Husk på å ikke be henne ut på date. Det putter henne og deg under press, fordi dere vil forvente at noe skal skje. Bare spør om hun har lyst til å møte deg en dag og gjøre ditten eller datten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå