Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Ny laptop til spilling. 15" og maks 8000kr

Løve

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har tenkt å skaffe meg en 15" laptop til å spille og surfe på nettet med. Jeg har ikke tenkt å bruke mer enn 8000kr og vil gjerne ha så mye maskin for pengene som mulig. Krava til maskinen er:

- HDMI/DVI ut

- Et dedikert skjermkort som kan dra Fallout 3, GTA IV, Team Fortress 2, Battlefield 2 og andre nyere spill.

- Skal se bra ut. Jeg liker Dells XPS M1530, men det er ikke noe absolutt krav at maskinen skal se ut som den.

- Batteriet må kunne vare en stund. Kan gjerne bruke et stort batteri som stikker ut, men som gir brukbar batteritid.

- God skjerm. Vil gjerne ha en som er ganske klar og lyssterk og som egner seg fint til spill. Ellers så er ikke superoppløsning så farlig, klarer meg fint med 1280x800.

- Må tåle litt. Er ikke så fan av HPs blanke lokk som tiltrekker seg riper.

- WiFi er jo en selvfølge. Trenger ikke N-draft, men skader ikke at maskinen har det.

- Lagringskapasitet er det ikke så farlig med, men helst over 100GB.

Maskinene jeg har sett på hittill er Zepto Nox og Dell XPS M1530. Zepto sin virker mest aktuell hittill siden den har et godt skjermkort, men Dell sin vinner nok når det kommer til design. Ellers er jeg åpen for forslag til en god maskin som kan underholde meg i militæret. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...