dr_wordsmith Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Jeg er kanskje i mindretall når jeg sier ikke ønsker meg en drøss av funksjoner, men jeg stiller et par krav med hensyn til utseende og bruk. Alt jeg ønsker meg av telefonen min er at den skal: a) Være relativt tynn b) Gode taster c) Klar skjerm, og helst 5 linjers sms Hvorfor må det være så vanskelig å lage en slik mobil? De telefonene jeg finner er enten for tykke, ellers så er tastene tydeligvis umulige å bruke. Jeg syns Doro 330 så fin ut, men den har alt for liten skjerm. Jeg har nå vært på markedet etter ny mobil i et par måneder, men enda ikke klart å finne noe jeg syns er brukbart. Det skal sies at jeg også for tiden bruker en SE W200i, og den er virkelig et makkverk av en telefon. Endret 26. august 2008 av dr_wordsmith Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hmm, bra mann du! Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Nokia 5310 Nokia 6300 Sony Ericsson W890 Samsung SGH-X820 Look around you, man... Lenke til kommentar
dr_wordsmith Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Nokia 5310Nokia 6300 Sony Ericsson W890 Samsung SGH-X820 Look around you, man... Jeg har sett rundt, og jeg har trålet prisguiden her på amobil, men ikke sett mye fristende. Hadde riktignok ikke funnet SE W890i, så den får jeg sjekke ut i morgen. Takk for tipset begge to. Når det gjelder Nokia-telefonene der, så syns jeg de var horrible i bruk. Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg har sett rundt, og jeg har trålet prisguiden her på amobil, men ikke sett mye fristende. Hadde riktignok ikke funnet SE W890i, så den får jeg sjekke ut i morgen. Takk for tipset begge to. Når det gjelder Nokia-telefonene der, så syns jeg de var horrible i bruk. W890 burde du sjekke ut ja, tynn og ikke så ille knapper som forgjengeren Angående Nokia vil jeg si det blir en smaksak. Lenke til kommentar
rew123 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Nokia 3120 classic er den perfekte mobil for deg. Store gode taster, relativt stor skjerm (2 tommer med stor oppløsning), og tynn. Einaste er at den er en centimeter lengre enn andre lignende mobiler, men det må man tåle med så gode og store taster. Billig er den og, under 1500 kr Lenke til kommentar
dr_wordsmith Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 3120 var fantastisk. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå