Gå til innhold

[LØST] Har noen forslag til en tynn mobil med gode taster og stor skjerm?

Anbefalte innlegg

Jeg er kanskje i mindretall når jeg sier ikke ønsker meg en drøss av funksjoner, men jeg stiller et par krav med hensyn til utseende og bruk. Alt jeg ønsker meg av telefonen min er at den skal:

a) Være relativt tynn

b) Gode taster

c) Klar skjerm, og helst 5 linjers sms

Hvorfor må det være så vanskelig å lage en slik mobil? De telefonene jeg finner er enten for tykke, ellers så er tastene tydeligvis umulige å bruke. Jeg syns Doro 330 så fin ut, men den har alt for liten skjerm.

Jeg har nå vært på markedet etter ny mobil i et par måneder, men enda ikke klart å finne noe jeg syns er brukbart. Det skal sies at jeg også for tiden bruker en SE W200i, og den er virkelig et makkverk av en telefon.

Endret av dr_wordsmith
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nokia 5310

Nokia 6300

Sony Ericsson W890

Samsung SGH-X820

Look around you, man...

Jeg har sett rundt, og jeg har trålet prisguiden her på amobil, men ikke sett mye fristende. Hadde riktignok ikke funnet SE W890i, så den får jeg sjekke ut i morgen. Takk for tipset begge to. Når det gjelder Nokia-telefonene der, så syns jeg de var horrible i bruk.

Lenke til kommentar
Jeg har sett rundt, og jeg har trålet prisguiden her på amobil, men ikke sett mye fristende. Hadde riktignok ikke funnet SE W890i, så den får jeg sjekke ut i morgen. Takk for tipset begge to. Når det gjelder Nokia-telefonene der, så syns jeg de var horrible i bruk.

W890 burde du sjekke ut ja, tynn og ikke så ille knapper som forgjengeren :)

Angående Nokia vil jeg si det blir en smaksak.

Lenke til kommentar

Nokia 3120 classic er den perfekte mobil for deg. Store gode taster, relativt stor skjerm (2 tommer med stor oppløsning), og tynn. Einaste er at den er en centimeter lengre enn andre lignende mobiler, men det må man tåle med så gode og store taster. Billig er den og, under 1500 kr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...