Sekai-ichi Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 kjøpte det fra usa billigere enn jeg fant fra japan, men angrer noe helt sykt=Þ stemmene/skuespillet er helt tragisk! gameplayet er dirt kult, helt likt de andre shikigami no shiro-ene=Þ men det med stemme.. uhg! klarer det ikkke=Þ etter å spille i hele dag begyner jeg å bli vandt til det. ler faktisk av dem noen ganger=Þ -- anyway, noen andre som har det (usa) og angrer noe helt sykt på at de ikke kjøpte japansk=Þ? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Aldri hørt om det engang. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Forbidden Siren har også møkkræva stemmer, men gameplayet er dritfett. Aldri hørt om spillet ditt desverre. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 (endret) åssen kan dere aldri ha hørt om det?=Þ shikigami no shiro er blant mine favoritt shooters=\ Endret 3. september 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå