-Teddy- Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Tror det er denne skjermen som indikerer at dørene er åpne eller lukket. Sitter sammen med kupélyset og styringen til takluka i taket der. Hos meg lyser ikke denne, regner egentlig bare med at det er en pære av noe slag som har gått. Problemet er at jeg ikke aner hvordan jeg skal få byttet pæren, noen som kan gi meg litt veiledning? Bilen er en MB 190E '92 mod. Lenke til kommentar
Waco Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Er jo bare å vippe ned panelet og ta ut pæra, kanskje du må dytte panelet litt mot høyre først.. Endret 24. august 2008 av Login Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Mkay, skal prøve å lirke litt. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Letteste er alltid å bare prøve seg frem, er nok ikke værre enn å vippe ned hele dritten, evetuelt skru ned om det er noen skruer bak noen lokk eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå