finfyr Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Beklager om det er feil plass, fant ikke noe mer passende.... Har en y-kabel, som jeg bruker for å dele signalene fra pcen til to skjermer. Dessverre detter de fra hverandre av og til, og kunne derfor tenkt meg slike "skruer" som jeg kan skru sammen kablene med. Finner ikke slikt noen plass, dessverre. Nå må jeg bare koble kablene sammen, og håpe at de ikke faller ut... Tips? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Bruk plaststrips, tape, hyssing, strikk, .... Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Ja, det er en løsning. Men vet jo det finnes slike saker som er laget for slikt bruk... Lenke til kommentar
probin Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 bump på denne tråden! er ute etter det selv nå.. sånn mutter greier, så ledningen sitter bedre fast! om det er noen her som vet om en nettside som selger sånt. er det bare til å si ifra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå