heggstad Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) hei! har vært ute og prøvd å ta noen landskapsbilder (noe jeg ikke ote gjør) av Hustadvika. her er et av de, og viss noen har synspunkter, så spytt ut:P EDIT: lastet inn feil versjon Endret 24. august 2008 av heggstad Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Flotte farger og fint landskapsbilde, men jeg har en følelse av at det blir noe "trangt", ville hatt litt mer space på sidene... RandiA Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Naturfotografier kan bli veldig flotte, og det er dette et glimrende eksempel på. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Det er noe jeg ikke liker ved dette bildet. Jeg er usikker på hva, mulig det kanskje er litt fremtungt. Fargene virker litt skjærende. Men jeg kan se at det egentlig er et godt bilde. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Det er noe jeg ikke liker ved dette bildet. Jeg er usikker på hva, mulig det kanskje er litt fremtungt. Fargene virker litt skjærende. Men jeg kan se at det egentlig er et godt bilde. Jegblir heller ikke fortrolig med dette bildet. Tror det er fordi fjellskrenten i fronten som trekker oppmerksomheten vekk fra resten av bildet. Blir som du sier fremtung. Jeg ville rett å slett crop'et den vekk. Fargene er litt kraftige, men det synes jeg ikke gjør noe. Tom Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 takker for svarene. er enig med dere at bildet er framtungt, og at fargene er i overkant sterke. det at fargene var vel sterke, og et forsøk på å få nesten neonfarger. men takker nok en gang for svarene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå