psultan- Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 Jeg skal hjem til familien i helga, da blir det nok testproduksjon. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 /me vil lage madrass.. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 For dere som ikke har sett XLTV: Hvis man kjører CDer i mikroen blir det er stilig mønster av sprekker i dem. Og lyspærer lyser. Er dette skadelig for micro`en da ? Eller må jeg prøve det når jeg kommer hjem ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 For dere som ikke har sett XLTV: Hvis man kjører CDer i mikroen blir det er stilig mønster av sprekker i dem. Og lyspærer lyser. Er dette skadelig for micro`en da ? Eller må jeg prøve det når jeg kommer hjem ? Dem sier så.... Det korter ned levetiden og den kan bli helt defekt Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg svir micropop'en uansett. Enten blir den svidd, eller så blir det mange maiskorn ting liggende igjen. De er IKKE gode å spise. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 heiv en eplepai i mikroen med aliminiumsfolie på en gang jeg... Paien muterte seg med microbølgeovnsveggen i et sprakende lynregn.... var hull i sia etterpå.. ikke å anbefale... smalt som **** LOL! Good Going! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 gidd å lage dritt med microen. Hm. Lage dritt med mikroen. Der har man et skikkelig prosjekt. Hva skal råvarene bestå i? Jeg tenker sjokolade for farge, finmalt kjøttdeig + fisk for konsistens og kanskje litt krydret smørsyre for lukt? Hvis man kjører CDer i mikroen blir det er stilig mønster av sprekker i dem. Og lyspærer lyser. Dette er gjennomført på en av de mange kjedelige dagene man har i milten. Det er mildt sagt spektakulært. Hadde aldri trodd fargespekteret var såpass omfattende. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 XLTV tok jo å putte en død rotte i mikroen, har det klippet på pc'en, fy f... det ser ikke bra ut, og det må lukte no jævli, gutta henger ut av vinduet for å få luft. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 XLTV tok jo å putte en død rotte i mikroen, har det klippet på pc'en, fy f... det ser ikke bra ut, og det må lukte no jævli, gutta henger ut av vinduet for å få luft. Slenger du den ut på nettet? Ville gjerne sett den Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 XLTV tok jo å putte en død rotte i mikroen, har det klippet på pc'en, fy f... det ser ikke bra ut, og det må lukte no jævli, gutta henger ut av vinduet for å få luft. Slenger du den ut på nettet? Ville gjerne sett den Skulle gjerne ha gjort det, men den tar 30 mb, har ikke no plass å gjøre av den, får vel ikke så mye på start? Fant den på dc selv, har filnavnet "XL steker rotte i microovn.mpg" Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Legg den ut på KaZaA da, mye enklere det, så kan du gi beskjed etter at du har gjort det og så laster jeg (og de andre) den ned. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 ligger på dc på følgende hubber: tropical.gotdns.com , jaguar.kick-ass.org og bamse.kick-ass.org . I tillegg så vil jeg tro at den ligger på snabbhubben, der jeg henta den i allefall. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 XLTV tok jo å putte en død rotte i mikroen, har det klippet på pc'en, fy f... det ser ikke bra ut, og det må lukte no jævli, gutta henger ut av vinduet for å få luft. Det var iallefall fantastisk å høre på. Jeg er tidligere XL-junkie. Høydepunktet kom litt senere, dog. Når Kristoffer fikk sprenge grevling i fryseboks. Jeg har ikke ledd så sinnsykt på mange år. Kinaputter i støvsugeren er en annen høydare. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Takk så jævlig ha! Måtte jo prøve melblandingen i microen...Liten dæsj i en kopp. 3 minutter, ble kanskje litt drøyt :oops: Nå lukter det fa3n meg svidd i hele huset, og konsistensen kan betegnes som svidd stein. Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 Når jeg tenker meg om så er det mulig jeg tilsatte bakepulver så det ble fluffy før jeg kjørte det i mikroen, da sveller det jo opp. Det er flere år siden jeg gjorde dette. Prøv forresten også å blande melk og bakepulver og røre kraftig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Noen som har prøvd XL-TV sin "ting å ha i micro'en"? Prøv et telys! Finns ikke mere digg! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Noen som har prøvd XL-TV sin "ting å ha i micro'en"? Prøv et telys! Finns ikke mere digg! få høre.. ka som skjer da? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Alt metall gir jo en koselig effekt Å hive inn masse egg kan jo også være gøy Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Alt metall gir jo en koselig effekt Å hive inn masse egg kan jo også være gøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå