Gå til innhold

Lag din egen skumgummi!

psultan-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o
For dere som ikke har sett XLTV:

Hvis man kjører CDer i mikroen blir det er stilig mønster av sprekker i dem.

Og lyspærer lyser.

Er dette skadelig for micro`en da ? Eller må jeg prøve det når jeg kommer hjem ? :p

Dem sier så.... Det korter ned levetiden og den kan bli helt defekt

Lenke til kommentar
gidd å lage dritt med microen.

Hm. Lage dritt med mikroen. Der har man et skikkelig prosjekt.

Hva skal råvarene bestå i? Jeg tenker sjokolade for farge, finmalt kjøttdeig + fisk for konsistens og kanskje litt krydret smørsyre for lukt?

Hvis man kjører CDer i mikroen blir det er stilig mønster av sprekker i dem.

Og lyspærer lyser.

Dette er gjennomført på en av de mange kjedelige dagene man har i milten. Det er mildt sagt spektakulært. Hadde aldri trodd fargespekteret var såpass omfattende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
XLTV tok jo å putte en død rotte i mikroen, har det klippet på pc'en, fy f... det ser ikke bra ut, og det må lukte no jævli, gutta henger ut av vinduet for å få luft.

Slenger du den ut på nettet?

Ville gjerne sett den :cry:

Lenke til kommentar
XLTV tok jo å putte en død rotte i mikroen, har det klippet på pc'en, fy f... det ser ikke bra ut, og det må lukte no jævli, gutta henger ut av vinduet for å få luft.

Slenger du den ut på nettet?

Ville gjerne sett den :cry:

Skulle gjerne ha gjort det, men den tar 30 mb, har ikke no plass å gjøre av den, får vel ikke så mye på start? Fant den på dc selv, har filnavnet "XL steker rotte i microovn.mpg"

Lenke til kommentar

Det var iallefall fantastisk å høre på. Jeg er tidligere XL-junkie. Høydepunktet kom litt senere, dog. Når Kristoffer fikk sprenge grevling i fryseboks. Jeg har ikke ledd så sinnsykt på mange år. Kinaputter i støvsugeren er en annen høydare.

Lenke til kommentar

Når jeg tenker meg om så er det mulig jeg tilsatte bakepulver så det ble fluffy før jeg kjørte det i mikroen, da sveller det jo opp. Det er flere år siden jeg gjorde dette.

Prøv forresten også å blande melk og bakepulver og røre kraftig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...