Gå til innhold

Formel for å vinne i lotto

fjeddiu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha.. Dette er det verste eg har høyrt. Joda, dei vann 4 jackpotar, men med dei same tala, den same dagen! Og som erkeamerikanarar skal dei søren meg ta patent på eit "reknestykke" for å vinne i lotto?! Eg ser for meg at dei skal selje patentet på dette såkalla reknestykket til den høgstbydande idioten.

Lenke til kommentar

Jeg husker vi lagde et program på skolen for mange år siden. Dette simulerte Lottotrekningen. Vi la inn en rekke med tall og lot programmet gå til vi traff rekken. Den gangen koster det kr 2 per lottorekke.

Vi regnet ut gjennomsnittet av hoved gevinsten det siste året. Det var kun en gang (tror jeg) at vi kom betydelig under selve lottogevinsten i antall kroner vi hadde brukt på å vinne hovedpremien.

Det kan umulig finnes en formel for å finne de riktige tallene. Det sier jo seg selv.

Men det kan uten tvil lages system som før eller siden treffer. Problemet er bare at det som oftes vil være dyrere å bruke systemet (å treffe gevinsten) enn selve hovedpremien.

Dog sitter man i flaks så sitter man i flaks.

Lenke til kommentar

Derren Brown har laget ett slikt system som garanterer gevinst på hesteveddeløp.

han beviser at systemet virker først, og så forklarer han hvordan han gjorde det (du sitter nok som ett spørsmålstegn fram til forklaringen, men du vil skjønne alt når den kommer)

lønner seg absolutt å se alle partene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...