fjeddiu Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Et ektepar fra USA har funnet ut en formel for å vinne i lotto: http://e24.no/utenriks/article2614285.ece Noen som tror på dette? Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 De trekker jo tilfeldige tall, så tviler Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Man trenger ikke tro, det er matematikk! Enten går det eller så går det ikke. Såvidt jeg husker fra mattetimene så er ikke dette mulig. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Jeg ser ingen måte man kan lage en formel for dette da, men så er jeg ikke en mattematikker heller da Lenke til kommentar
aspic Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Haha.. Dette er det verste eg har høyrt. Joda, dei vann 4 jackpotar, men med dei same tala, den same dagen! Og som erkeamerikanarar skal dei søren meg ta patent på eit "reknestykke" for å vinne i lotto?! Eg ser for meg at dei skal selje patentet på dette såkalla reknestykket til den høgstbydande idioten. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Blir ikke første gang media biter rett på.. Husker jo rakfisksaken VG hadde på forsiden Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 En hver slik formel VIL virke... Gitt nok tid. Problemet er bare at man glemmer alle gangene den slår feil og husker de gangene den slår til. Lenke til kommentar
Deviator Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg husker vi lagde et program på skolen for mange år siden. Dette simulerte Lottotrekningen. Vi la inn en rekke med tall og lot programmet gå til vi traff rekken. Den gangen koster det kr 2 per lottorekke. Vi regnet ut gjennomsnittet av hoved gevinsten det siste året. Det var kun en gang (tror jeg) at vi kom betydelig under selve lottogevinsten i antall kroner vi hadde brukt på å vinne hovedpremien. Det kan umulig finnes en formel for å finne de riktige tallene. Det sier jo seg selv. Men det kan uten tvil lages system som før eller siden treffer. Problemet er bare at det som oftes vil være dyrere å bruke systemet (å treffe gevinsten) enn selve hovedpremien. Dog sitter man i flaks så sitter man i flaks. Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Eneste formelen må vel være å "fikse" litt på maskinen som trekker ut tallene. Noen formel som bare baserer seg på å finne riktige tall finnes vel ikke. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 er umulig å finne en formel for slikt ja. siden restultatet er uavhengig av tidligere resultat vil det være irrelevant hvordan og hva man tipper på. Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Bare vås.. Det er like stor sjanseje for at du får tallene 1,2,3,4,5,6,7 som at du får hvilken som helst 7 andre tall Lenke til kommentar
JonGanja Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Derren Brown har laget ett slikt system som garanterer gevinst på hesteveddeløp. han beviser at systemet virker først, og så forklarer han hvordan han gjorde det (du sitter nok som ett spørsmålstegn fram til forklaringen, men du vil skjønne alt når den kommer) lønner seg absolutt å se alle partene. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 hesteveddeløp er ikke tilfeldig da... f.eks vinner jo den beste hesten oftere enn den dårligere, i lotto er det ikke ett beste tall som blir trekt oftere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå