Gå til innhold

Noen som vet noe om Macbook?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Noen sier den er dårlig".

Folk har forskjellige meninger, og du kommer garantert til å få forskjellige svar. Selv har jeg en MacBook og jeg er strålende fornøyd. Kobler til eksternt tastatur og mus, samt en deilig 22" skjerm når den står hjemme.

Hva vil du vite?

Lenke til kommentar

Bumping av egne tråder er ikke lov på forumet med mindre det har gått minst 24 timer, for å sitere Netiketten:

Hva er "bumping"?

Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn.

Kilde:

https://www.diskusjon.no/topic/1868195-nettiketten-fra-2000-tallet/#bumping

MVH

KVTL

Endret av KVTL
Lenke til kommentar
"Noen sier den er dårlig".

Folk har forskjellige meninger, og du kommer garantert til å få forskjellige svar. Selv har jeg en MacBook og jeg er strålende fornøyd. Kobler til eksternt tastatur og mus, samt en deilig 22" skjerm når den står hjemme.

Hva vil du vite?

Jeg vil vite om den støyer (Om det kommer lyd av viftene)... Og om det er vanleg strømforsyning. Er den som en vanleg data (berre bedre)??

Lenke til kommentar

Min er veldig stille, med mindre jeg kjører tunge programmer som Photoshop. Vanlig strømforsyning? Apple har sine egne ladere som følger med, hvis det er det du mener.

Umulig å si om den er bedre enn en Windows-maskin (regner med du sikter til Windows når du skriver "vanlig data"?). Det kommer helt ann på hva du skal bruke den til, samt hvem du spør. Jeg syns OS X (operativsystemet på MacBooken) er overlegent Windows, men det er min personlige mening.

Lenke til kommentar
Min er veldig stille, med mindre jeg kjører tunge programmer som Photoshop. Vanlig strømforsyning? Apple har sine egne ladere som følger med, hvis det er det du mener.

Umulig å si om den er bedre enn en Windows-maskin (regner med du sikter til Windows når du skriver "vanlig data"?). Det kommer helt ann på hva du skal bruke den til, samt hvem du spør. Jeg syns OS X (operativsystemet på MacBooken) er overlegent Windows, men det er min personlige mening.

Synest dere jeg burde kjøpe en macbook som student pc?

Jeg lurte på om når du skal slå på dataen, om den er stillegåande? Er den stille når du har skrudd den på og berre skal bruke den til Word/ Internett??

Lenke til kommentar

Ja, hvis det er det du skal bruke den til kommer den nok til å være stillegående. Men ikke klag hvis viften går litt fort en gang i blant, da det er helt vanlig på de aller fleste bærbare.

Hvis du har råd og lyst, så er en MacBook en strålende maskin. Men kjøp den svarte!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...