Breidablik Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hei! Eg hadde ein gong ein haug med bilder på laptop-en, men no er alle borte... Det er ikkje berre eg som brukar dataen, så dei er sannsynlegvis blitt sletta ved ein feiltakelse, men eg lurer på om dei er HEILT borte eller om det er mulig å få tak i dei igjen på ein eller annan måte. Datamaskina er ca 3-4 år gammal ( ), og full av virus og drit, så eg tenkte eg skulle reinstallere windows og "starte på nytt" Men før det blir gjort hadde det vore bra å finne ut om det er mulig å få tak i dei forsvunne bilda eller om eg berre skal gløyme dei... Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Ingen som har nokon idè?! Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hvis de ikke er slettet akkurat nå, og disken der de lå er overskrevet etterpå må du nok regne med det. Prøv trial versjonen av easyrecovery og se om du finner noe; http://www.ontrackdatarecovery.com/data-recovery-downloads/ Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Ok, skal prøve det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå