Gå til innhold

Hvorfor sier alle at xbox suger? d3m slit3r da

tagger

Anbefalte innlegg

Skal si at Xbox er den råeste konsollen på markedet til nå. Men ingenting slår enkelt og greit PC uansett.

Det eneste jeg kan lovprise konsollene for, er sine simple grafikk kort og prosessorer. Dermed må produsenter stripe eller lage bedre kode. og dette har vi pc brukere godt for, slik at vi ikke hele tiden må oppgradere for å kjøre de nyeste spillene. Men jaja som dere alle har skjønt så spiller jeg bare PC og skjønner ikke hvorfor alle kjøper konsoller, pga du får jo akkurat det samme til PC som på konsollene (OK noen spill kommer spess til den og den type konsoll, men så kommer noen spill bare til PC som ikke kommer til konsollene så det går opp i opp. F.eks vi får planetside det får ikke dere :D ). Men jaja bare kjøp konsoller og spill til de, slik at vi PC brukere får bedre spill kode. takker for det. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge det ser fint ut så er vel det hovedsaken her?

At man kjører den ut på en TV er grunnen til at mange kjøper seg en konsoll :)

Blir ikke det samme og sitte foran monitoren på nachspeilet og spille FIFA der blir det vel?

Lenke til kommentar
Liker ikke x-box... Den har oppløsning på 640*480,

Mens på pc er max oppløsningen 2048*1536...

Sier noe om grafikkforsjellen... Men x-box får det til å se fint ut fordi de kjører bildet ut på tv... Dårlig :roll:

XBOX har en maksoppløsning på 1980*etterellerannet (husker ikke i farta ;-) ), men det er litt problematisk å spille i denne oppløsningen... Det krever en god del mer "krefter" og ærlig talt så er det bedre å spille i en lavere oppløsning til fordel for mer detaljert grafikk. Det er veldig få PC-gamere som spiller i 2048*1536.... Selv spiller jeg de fleste spillene i 1024*768 med alle detaljene på fullt (har en 19"), og trives med det :-) Men de som har en kraftig PC kan få i både pose og sekk!

TVens "natur" hjelper også til med å skjule uskarpe kanter, og ville på samme måte "forringe" effekten av en høy oppløsning. Hvis man så har noe FPS å gå på, så ville det være bedre å bruke AA enn å øke oppløsningen (på en TV). Ikke det at vi har sett så mye til det på XBOX :roll: Likevel: Sammenlikner man konsoll-konverteringer med deres PC-motpart, så vil man se at PCen gir mye skarpere grafikk (hvis det er en god konvertering) selv på "lavere oppløsninger".

Lenke til kommentar
ærlig talt så er det bedre å spille i en lavere oppløsning til fordel for mer detaljert grafikk

Enig! Eye-candy er viktigere enn oppløsning. Når jeg stiller grafikk setter jeg alltid detaljene på fullt, og så prøver jeg å finne ut hvor høy oppløsning jeg kan bruke før det hakker. Jeg spiller gjerne i 640x480 hvis det må til. :yes:

Lenke til kommentar
Si meg. Hvorfor synes alle at  xbox er dårlig? jeg synes den er helt perfekt,grafikken er noe av det beste på markedet , stikken sitter perfekt i hånden- alt er som smurt når det gjelder xbox.  :yes:  :grumpy:  

??????????????????????????????????????????????????

helt enig, grafikken er bedre enn ps2 og gc og stikken sitter bra i hånden - men jeg synes xbox suger fordet, det er ikke ett eneste spill på den jeg liker nå, jeg ville valgt supernintendo med 2 spill istedenfor xbox med 2 spill...

Føler du deg bedre av å snakke drit om xbox? :wink:

Jeg vedder på at du angrer på at du ikke kjøpte xbox, men prøver å overbevise deg selv om at ps2 er bedre, for da angrer du ikke så fælt... :lol:

I alle innleggene dine så er det bare "ps2 er best" "xbox suger" "xbox er dritt" "jeg hater alle xbox spill" "ps2 har bare kule spill" :grumpy:

Hvor gammel er du? En 11 år gammel unge som ikke har nok penger til xbox? :lol:

Lenke til kommentar
Si meg. Hvorfor synes alle at xbox er dårlig? jeg synes den er helt perfekt,grafikken er noe av det beste på markedet , stikken sitter perfekt i hånden- alt er som smurt når det gjelder xbox. :yes::grumpy:

helt enig, grafikken er bedre enn ps2 og gc og stikken sitter bra i hånden - men jeg synes xbox suger fordet, det er ikke ett eneste spill på den jeg liker nå, jeg ville valgt supernintendo med 2 spill istedenfor xbox med 2 spill...

Jeg vedder på at du angrer på at du ikke kjøpte xbox, men prøver å overbevise deg selv om at ps2 er bedre, for da angrer du ikke så fælt... :lol:

I alle innleggene dine så er det bare "ps2 er best" "xbox suger" "xbox er dritt" "jeg hater alle xbox spill" "ps2 har bare kule spill" :grumpy:

lær deg å lese du, det står jeg liker ps2 og ikke xbox, det er det som står i alle mine konsoll poster. jeg gidder ikke kjøpe en konsoll jeg ikke liker spill til, hvorfor skulle jeg gjøre det? nå får du svare, si meg hvorfor jeg skulle angre på ps2 og hvorfor jeg ikke skulle angre på å kjøpe xbox, send gjerne email eller ta det privat.

Lenke til kommentar
Si meg. Hvorfor synes alle at xbox er dårlig? jeg synes den er helt perfekt,grafikken er noe av det beste på markedet , stikken sitter perfekt i hånden- alt er som smurt når det gjelder xbox. :yes::grumpy:

lær deg å lese du, det står jeg liker ps2 og ikke xbox, det er det som står i alle mine konsoll poster. jeg gidder ikke kjøpe en konsoll jeg ikke liker spill til, hvorfor skulle jeg gjøre det? nå får du svare, si meg hvorfor jeg skulle angre på ps2 og hvorfor jeg ikke skulle angre på å kjøpe xbox, send gjerne email eller ta det privat.

Jeg vet at i alle dine poster så står det at du digger ps2, og hater xbox. :lol:

Var ikke meningen med denne topicen at alle skulle slutte å krangle om hvilken konsoll som er best?

Og at vi skulle respektere at andre likte en annen konsoll?

Og at vi skulle slutte å si ting som "ps2 er best" og "xbox er best"?

Ja, da lurer jeg på hvorfor du, ja du som startet denne diskusjonen, fortsatt slenger dritt om xbox?

"Alle spillene til xbox suger, supernintendo er mye bedre"

"ps2 har bare gode spill, mens xbox har bare specs"

Og i tillegg til disse uttalelsene, så har du bildet av en ps2 i avataren din + at du alltid skryter av ps2, og slenger dritt om xbox. :shrug:

Du gjør jo det du sier vi ikke skal gjøre... :wink:

Greit at du er er så betatt av ps2 maskinen din, men jeg tror nok at vi alle har skjønt det nå... :lol:

Helt greit at du liker ps2 bedre enn xbox, men du slipper å si det mer enn 50 ganger...

Det beste tror jeg hadde hvert hvis du hadde solgt ps2 maskinen din, og ikke hatt noe konsoll i det hele tatt...Da hadde du kunnet begynne med en annen hobby og vi på forumet hadde sluppet å lese "ps2 ruuuler" "ps2 er best" "xbox suuuger" "alle xbox spill suuger" "alle ps2 spill ruuuler" "skal aldri kjøpe xbox" "supernintendo er bedre enn xbox" "conker bad fur day ruuuler" "halo suuuger" "gta ruuler".

:wink:

Og forresten EL_Polla, kan du ikke slutte å skryte sånn av ps2 maskinen din hele tiden.. :shrug:

Vi får nå se hvor festlig det er med ps2 når vi andre med xbox sitter å spiller halo 2 over xbox live... :wink:

Lenke til kommentar

leste de første linjene i posten din dennis, seriøst, jeg lurer på om du kødder nå, hvis ikke så misforstår du. jeg synes ps2 er best og du synes xbox er best, den konsollen jeg synes er "best" er den konsollen jeg liker flest spill til... om du synes den "beste" konsollen er den raskeste så legger ikke jeg meg opp i det, men hvorfor legger du deg opp i at jeg liker ps2 best siden jeg liker spillene på den? det går ikke ann å kreve at alle skal like alle spillene på ps2, gc eller xbox...

og jeg sier at noen kjøper xbox pga de tror den er raskest mens andre kjøper den selv om de driter i hardware men digger spillene på den, og det stemmer jo.

Lenke til kommentar

PS2, NGC og X-Box ligger på et veldig høyt nivå hele gjengen, PS2 er hakket under når det gjelder specs, men non-the-less: Ikke ta deg nær av folk som disser de forskjellige konsollene. Sjøl syns jeg SNES var den mest underholdene konsollen, så som du sikkert kan tenke deg handler det hele om matter of opinion ;)

Lenke til kommentar
leste de første linjene i posten din dennis, seriøst, jeg lurer på om du kødder nå, hvis ikke så misforstår du. jeg synes ps2 er best og du synes xbox er best, den konsollen jeg synes er "best" er den konsollen jeg liker flest spill til... om du synes den "beste" konsollen er den raskeste så legger ikke jeg meg opp i det, men hvorfor legger du deg opp i at jeg liker ps2 best siden jeg liker spillene på den? det går ikke ann å kreve at alle skal like alle spillene på ps2, gc eller xbox...

og jeg sier at noen kjøper xbox pga de tror den er raskest mens andre kjøper den selv om de driter i hardware men digger spillene på den, og det stemmer jo.

:lol: Jeg trodde dette var den diskusjonen du startet hvor du mente at alle skulle akseptere andres meninger om konsoller... :lol:

Lenke til kommentar

Man kan ikke krangle på specs når alle 3 konsollene er så like mener jeg.

Likevel ps2 ligger litt bak...

så er det spillene kommer an på!

Jeg foretrekke Gamecube best og holder på med Resident Evil Zero :D

gleder meg til å runde det så jeg får kjøpt Metriod Prime!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...