Gå til innhold

Hvorfor sier alle at xbox suger? d3m slit3r da

tagger

Anbefalte innlegg

Si meg. Hvorfor synes alle at xbox er dårlig? jeg synes den er helt perfekt,grafikken er noe av det beste på markedet , stikken sitter perfekt i hånden- alt er som smurt når det gjelder xbox. :yes::grumpy:

??????????????????????????????????????????????????

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lang i fra alle sier at Xbox er suger! Kanskje noen sier at den er dårlig, og de som sier det er antagelig veldig dumme. Hvis du hører noen si det, så be dem argumentere for det. Selv synes jeg GC, PS2 og Xbox er tre veldig gode maskiner, og om en ligger litt bak, så suger den ikke av den grunn.

Tviler på at noen kommer med nok argumenter til at den "suger". :yes:

Lenke til kommentar

Jeg tror det er en del som sier at den "suger" fordi at den er ny på markedet og at den kommer fra microsoft (ikke at det er noe galt med det, faktisk så er det bare bra!). Jeg har en Xbox selv, er kjempefornøyd... 8)

Lenke til kommentar

Jeg liker IKKE Xbox. Syns den er stygg, liker ikke kontrollen, og har ikke sansen for spilla. Dessuten, hvor blir det av de eksklusive??

De spillene som selger Xbox (Halo & Splinter Cell) kommer(har kommet) til pc!

Dessuten så tror jeg Xbox er pop pga. att det er lett å chippe den, dermed kan den brukes til veldig mye.. + att man kan bare brenne spilla.

Sånn er det iallefall fra mitt syn...

Lenke til kommentar

Hehe....absolutt enig med deg! Møter disse fordommene hver dag :wink: XBOX har meget bra grafikk, det er en kraftig maskin, dvdspiller, god kontroll(en har jo også Controller S) pluss mange bra spill og en god del bra som kommer. Når jeg diskuterer med folk som sier at XBOX suger så viser de seg som regel at de aldri har prøvd XBOX! Slike påstander kommer som regel fra PS2 fanboys som har vokst opp med Playstation. Det er IN å mislike XBOX visste du ikke det? Ingen hets til PS2 altså jeg sier bare mine erfaringer :) Uansett jeg kunne godt tenkt meg alle maskinene og nå ser det også ut til at jeg kommer til å kjøpe GC. Setter på en måte XBOX og PS2 i samme kategori men Gamecube er noe for seg selv etter min mening. Nintendo har rett og slett masse gode koselige spill som en ikke får på hverken XBOX eller PS2 :lol:

Lenke til kommentar

Det er bare fanboys som sier sånt. :wink: Hvilken konsoll som er best kommer helt og holdent an på smak, de er egentlig bra alle sammen. Personlig ville jeg nok gått for en Gamecube. De beste spillene på PS2 og Xbox kommer/har kommet på PC, og siden jeg snart får meg ny kraftig PC er det liten tvil om at kuben er å foretrekke. Dessuten tror jeg Super Mario og apeball er veldig gøy i sofakroken! :yes:

Lenke til kommentar

XBOX er veldig bra konsoll og du får masse for pengene, det eneste minuset er at de fleste spillene er PC-games omgjort til xbox-spill and vice versa. Men xbox er andrevalget mitt av konsoll etter GC.

De som håner XBOX pga. at det er MS er bare duster...

Lenke til kommentar

X-Box har marginalt bedre grafikk enn GameCube, den har en kraftigere prosessor (733 mot 466) og den kan spille DVD (med remoten da...). GameCube har sjarm, Nintendo-kvalitet, plundre-pusle spill samt titler som Resident Evil++ I tillegg er GC-en mye mindre. I mine øyne penere også...

EDIT: Glemte å nevne at jeg selvfølgelig har GameCube...

Lenke til kommentar

Størrelsen på XBOX-en symboliserer MAKT! :woot: Dessuten kunne jeg ikke levd med en konsoll der spill som Fable, Knights of the old republic, BC, og Halo 2 ikke var på vei. :D Halo 2 kommer til å eie Metroid Prime, dere Gamecube-folk har kanskje overtake nu på den fronten, men bare vent, den som ler sist ler best :p Hehe, neida, skal ikke falle inn i usaklighetens dyp :)

Lenke til kommentar

Grunnen er vel egentlig det at playstation 2 ble lansert før xbox, så folket kjøpte den før xboxen, så kom xboxen, slo ps2 hardwaremessig, så de måtte boikotte den bare for å provosere de som vant den evige konsoll debatten :) - bare min teori..

Lenke til kommentar
Jeg vet om flere som automatisk ikke liker XBOX for det at den er laget av Microsoft.

Selv liker jeg xbox bedre enn andre konsoller.

Jeg liker ikke PSX/PS2 fordi den er laget av Sony ;-)

Neida, vil bare si at Sony er like "slemme" som M$ så det er like god grunn for de som "boikotter" M$ å boikotte Sony også!

Lenke til kommentar
Si meg. Hvorfor synes alle at  xbox er dårlig? jeg synes den er helt perfekt,grafikken er noe av det beste på markedet , stikken sitter perfekt i hånden- alt er som smurt når det gjelder xbox.  :yes:  :grumpy:  

??????????????????????????????????????????????????

helt enig, grafikken er bedre enn ps2 og gc og stikken sitter bra i hånden - men jeg synes xbox suger fordet, det er ikke ett eneste spill på den jeg liker nå, jeg ville valgt supernintendo med 2 spill istedenfor xbox med 2 spill...

Lenke til kommentar

Xbox har den beste lyden, prossesoren og grafikkkortet. Xboxen er den største konsollen i størrelse, men hvem faen bryr seg. Kontrollen passer perfekt til de som har normalt store fingre. Hvis man ønsker, kan man også få seg kontroller-s som er for de som har mindre fingre. Det eneste jeg ikke liker med xboxen er at den bråker ganske mye og xbox nesten ikke har noen bra spill for seg selv.

Konsollvalg er egentlig smak og behag spør du meg. Alt kommer ann på hvilke av kontrollene du liker best, og hvilke spill du foretrekker! Selv foretrekker jeg xbox ! :woot::woot::D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...