michael691 Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Haha, på skolen i dag gikk jeg forbi 5 utlendigere og de sa: Javla nazist! Jeg så bort når de sa det så jeg var ikke sikker på om de snakka til meg, men det forsto jeg etter at de gikk forbi, så jeg kunne ikke avklare meg. edit leif Hvorfor skulle du behøve å avklare deg? Så lenge du vet hva symbolet faktisk er så gi fullstendig blanke i hva andre uvitende folk tror, hvis ikke kan du jo bare begynne og gå med klær andre bestemmer for deg. Skjønner selvfølgelig at det kan være kleint til tider, men de kjenner deg åpenlyst ikke, så bare gi blanke i de og hva de mener om deg. Jaja, jeg ville bare fortelle de at det ikke er nazistisk. litt ot. hva heter han i avataren din igjen? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Det er ikke nazistisk, men det gir automatisk nazistiske assosiasjoner. Ja, slik som hakekorset og jernkorset. Heller ikke et symbol skapt av Nazistene, men som er brukt som et symbol av de i krig og propaganda! Bare og bruke, men til trådstarter: husk at noen missforstår dette med vilje, slik at de har en grunn til og jævles med deg! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Ja, se der... Symboler blir brukt av ymse slag... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jaja, jeg ville bare fortelle de at det ikke er nazistisk. litt ot. hva heter han i avataren din igjen? Greit nok det, men skjønner ikke hvorfor du føler at du må det, la de uvitende få være uvitende i fred akkurat når det gjelder dette emnet. Og det er hun, og hun heter Hufsa, skumleste kreasjonen noensinne. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Og det er hun, og hun heter Hufsa, skumleste kreasjonen noensinne. Sikker på at det ikke er Nasifa fra tøyen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå