Gå til innhold

Freelancer

Anbefalte innlegg

Er ferdig med hovedcampaign i Freelancer nå. Har en "Anubis" Heavy Fighter...

Hvilke andre (bedre) fighters finnes det egentlig i spillet, og hvor kan disse bli kjøpt?! Er å cruiser rundt i Rheinland for å få inn penger. Tenker det må finnes noen bra ships der noen plass.

Anyone?

Athelas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Reis sørøst (nede til høyre) på kartet til du kommer til Omicron Gamma systemet. Der finner du homeplaneten til Corsairs. De selger Titan Very Heavy Fighter til en sum av 800 000 ++

Det er den beste fighteren du kan få tak i. Du må selvfølgelig bli friendly med Corsairs før du beveger deg inn i deres system.

Lenke til kommentar

Kunne du fortelle til oss alle hvordan man blir friendly med Corsairs?

Har et lite problem der selv. Finner ingen som fikser på reputation i deres favør og når jeg prøver å entrè systemet så blir jeg bare skutt på før jeg får gjort noe. Blir ikke bedre "venner" av å skyte dem ned..

Håper du vet hvordan..

Lenke til kommentar

Hmm..husker ikke helt va systemet heter, men jeg tror det ligger et hakk nord for omicron gamma (som er det systemet som ligger helt nede til høyre). Der er det en såkalt "freespace" stasjon .. nr 9. Der kan du kjøpe deg bedre rykte hos corsairs.

Er ikke 100% sikker på akkurat dette, kanskje noen andre kan bekfrefte det?

Tips: viss det ikke er noen i baren som selger rep til corsairs så kan du prøve og gå ut av stasjonen og docke på ny. Informasjonen du får da er av og til forandret.

Lenke til kommentar

Er det noen som hvet om det går ann å jukse så jeg slipper det helv*tes race i missinon #6? :evil: for det første så er det omtrent ummulig å styre det skipet jeg har med Cruise engine påsatt plutselig så slår den seg av, av seg selv å så går den på igjen men da er Hovis ontrent ferdig med racet !! :evil::evil::evil:

Lenke til kommentar

Det ser ut som Cruise Engines slår seg av når jeg treffer en metoritt i løps banen men anyway jeg er ferdig med spillet nå fikk tak i et save game etter løpet! 8)

Og er det noen som vet hvorfor Anubis Heavy Fighter er så billig? koster jo bare 1100 credits... :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...