vannslangen Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Når jeg får linker fra folk, er det helt sikkert at det ikke er jeg som har virus eller hva det nå er..? Eller er det den som sender som har det? Hvordan blir du infisert av sånne virus? Fikk en link til en side alla "persblog.blablabla.com" Husker ikke helt da jeg slettet den, og gikk selvsagt heller ikke inn på den. Lenke til kommentar
Hercules Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 dersom du ikke besøkte websiden du fikk som link til i msn så har du ikke fått det. men han som sente deg lnken har tydeligvis fått virus og er nokk ikke klar over det. Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Ok, takk Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Bare lurer på en liten ting til i denne forbindelse, prøver å hjelpe noen i familien her. Den nøyaktige linken som blir sendt ut er "http://xxxxx.@PassionZz.@com" der x'ene er mailadressen på msn, og @-krøllene satt inn av meg for å sette linken ut av spill. Noen som kan si noe om hvordan kvitte seg med det? Har søkt med AVG uten resultat Lenke til kommentar
norbat Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) En del av disse 'msn-virusene', skyldes at man har skrevet inn brukerID og passord på en side. Dette fører til at de som står bak dette kan bruke kontaktlista til brukeren og sende ut slike linker. Man er altså ikke infisert med noe. Bytte av passord løser slike problemer. Hvis bytte av passord ikke hjelper, så bør man sjekke om problemet ligger på pc'n. Kjør gjennom veiledningen i følgende tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 Loggene det spørres etter, postet her i din egen tråd. Endret 24. august 2008 av norbat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå