cookie007 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Bildet er tatt på stranden i Nederland, hvor jeg er så heldig å komme fra. Har tatt bildet med Nikon P80, hvis noen lurte. Jeg har kun gitt bilde litt mer kontrast og farger, ingen cropping. Er ny på BK, vet ikke en gang om jeg fikk bildet innpå her, men bare fyr løs med kritikken alle sammen:D PS: Hvis det er noe jeg kunne gjort anderledes så bare skrik ut. Cookie Edit: La til kameratype. Endret 24. august 2008 av cookie007 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Negativt: det er litt skjevt og bildet er midtstilt (les 1/3 regel osv). Hadde du gått litt nærmere de bodene hadde kanskje bildet blitt mer spennende. posistvt:Det var nesten ett bra bildet Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Det var igrunn ganske så uskarpt bilde også når man ser det i full versjon. Bildet har et ok potensiale til å bli ganske stemningsfullt. Litt endring i komposisjon, og gjerne bruk av stativ hadde nok hjulpet en del. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Sett bort fra horisonten så synes jeg bildet er fint, med flotte farger og et motiv. Og det siste er ikke alltid en selvfølge når strender er motivet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå