kristoe Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hei Har kikket på Jbl ES80 pakken til soundgarden til 11000kr og Concept 6 pakken til hifi klubben (tenker å bytte ut front høytalerene med concept 8) I combinasjon med dette tenker jeg å kjøpe H/K 255 forsterkeren. Noen som har erfaring med disse to høytalerpakkene/reciver? (Bra/Dålig) evt anbefale noe annet. Lenke til kommentar
janan71 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Vet ikke så mye om de to pakkene du nevner men kan anbefale SVS som jeg har selv. SVS PB10-NSD + SVS SBS-01 (5.1) blir 10.000,- Frakt er ca 500,- (lsound.no) Veldig bra til hjemmekino, spesielt sub'en utklasser alt annet til denne prisen. Skal du også bruke anlegget mye til vanlig musikk i stereo vil jeg kanskje se etter en pakke med litt større fronthøyttalere. Men til ren kino er 5 like høyttalere + en bra sub det beste mener jeg. Når det gjelder JBL vs Dali tror jeg du får mest for pengene hos Soundgarden da denne tross alt er satt ned fra 17.000,- Ville kanskje også vurdert å lagt litt mer penger i forsterkern, gjerne rundt det samme som høyttalerne koster. Selv om H/K er bra er 6500,- litt lite til en så stor pakke som JBL'en (evt SVS som også krever en kraftig forsterker). Husk at det f.eks. for JBL pakken er hele 20 elementer som skal drives av en forsterker! Sjekk ellers ut avforum.no, mye bedre enn diskusjon.no på dette området. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå